Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik bel met Vodafone prepaid, heb nog voldoende beltegoed. Ik kan echter niet bellen. Ik krijg als ik bel de informatietoon te horen (dezelfde als die we al kenden uit het PTT-tijdperk) en in het display verschijnt kortstondig de tekst 'Controleer netwerkdiensten'. Het mobieltje is een Nokia 3410; een oud beestje maar voor mijn doeleinden goed genoeg. Gebeld worden gaat probleemloos.

Na een eerste contact met de helpdesk is het nummer van mijn simkaart opnieuw in hun systeem ingevoerd. Dit hielp niet en uit een tweede contact bleek alles wat hun betreft in orde te zijn. Kortom: het ligt volgens hun aan mij.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Batterij is vol. Heb momenteel geen opties om deze simkaart op een ander mobieltje of een andere simkaart op dit mobieltje te testen.

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Aangezien je al contact met de helpdesk hebt gehad, neem ik aan, dat je beltegoed niet verlopen is ? Vodafone prepaid moet immers eenmaal per jaar opgewaardeerd worden, onafhankelijk ervan, of er nog voldoende beltegoed is.

Dan zul je toch je simkaart in een andere telefoon moeten testen en andersom, om zeker te zijn ,dat je toestel niet defect is, voordat je verdergaat, anders blijft het maar gissen.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Hangt het niet samen met de storing die op dit moment nog gaande is? Er zijn ook meldingen van mensen die niet kunnen bellen/gebeld worden :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A