Toon posts:

A7V Voltage mod: eenvoudigere manier.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, het leven van mijn A7V heeft aan een zijden draadje gehangen, maar 't heeft wel iets opgeleverd. Ik heb een makkelijkere plaats gevonden voor de weerstand.

In plaats van de weerstand op de zeer kwetsbare SMD onderdelen solderen, kun je 'm ook over 2 pennen van het IC heenbakken. Dan heb je iets meer 'vlees', en iets meer ruimte.

Je moet 'm dan over de pinnen 2 (Vfb) en 24 (GND) van de CS5322 bakken.

Verwijderd

nou zo zie je maar... heeft het toch nog iets opgeleverd :)

2.4V?? bijna net zo goed als me slotketje ;)

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:36

JWO

Op zaterdag 10 maart 2001 00:49 schreef DaBit het volgende:
Hmm, het leven van mijn A7V heeft aan een zijden draadje gehangen, maar 't heeft wel iets opgeleverd. Ik heb een makkelijkere plaats gevonden voor de weerstand.

In plaats van de weerstand op de zeer kwetsbare SMD onderdelen solderen, kun je 'm ook over 2 pennen van het IC heenbakken. Dan heb je iets meer 'vlees', en iets meer ruimte.

Je moet 'm dan over de pinnen 2 (Vfb) en 24 (GND) van de CS5322 bakken.
moet je dan dezelfde 24 kOhm weerstand gebruiken???

• Da_Patriot
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-08 20:53
Hebbie er ook grafische afbeeldingen van gemaakt? :9~

Daikin EHBX04D6V / ERGA04DV | LG WH20S.F5 | Enphase iQ8+ 20 x 410W Qcells |

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk het niet. Toen had ik nog geen digicam.
Maareuh: zoek een willekeurige voltage mod uit voor een A7V266 of Epox 8KHA+. De manier is hetzelfde, alleen de weerstandswaarde is anders.

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:36

JWO

Op donderdag 17 januari 2002 12:06 schreef DaBit het volgende:
Ik denk het niet. Toen had ik nog geen digicam.
Maareuh: zoek een willekeurige voltage mod uit voor een A7V266 of Epox 8KHA+. De manier is hetzelfde, alleen de weerstandswaarde is anders.
jah dat zeg ik dus ;) ik heb hier ook een a7v maar ik moet alleen ff weten of ik dan een 24kOhm weerstand moet gebruiken ... :)

Verwijderd

Topicstarter
Yup, dezelfde 24k weerstand. Of, nog beter, een 22k weerstandje in serie met een 100k instelpotjepotje.
Pagina: 1