Beste tweakers,
Ik heb morgen een functionerings gesprek met mijn account manager. Ik werk nu al 11 maanden bij een ICT detacherings bedrijf en heb in totaal al 4 jaar ICT ervaring van verkoop tot systeembeheer wat ik nu dus al de laatste 2 jaar doe, daarvoor deed ik werkplekbeheer.
Leeftijd:24
Opleiding(en): MBO ICT
Certificaten: MCP, MCDST, ITIL, MCSA en deels MCSE
Werkervaring: 5 jaar
Werkgever: n.v.t
Huidige functie: Junior System Engineer
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 28
13/14e maand of winstuitkering: nee
Laptop: Ja
GSM: Ja
Leaseauto*: Ja
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling:
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Internet vergoeding 15 euro
Land: Nederland
Regio: Randstad
Reistijd**: 40 minuten
Maand salaris (bruto): 2150
Ik zou graag 250 euro omhoog gaan, vooral nu omdat ik een dochtertje heb sinds 4 maanden en een huis heb gekocht, hierdoor is mijn vrouw minder gaan werken.
Morgen is dus dit functionerings gesprek en ik heb al aangegeven om over mijn salaris te praten, hier kreeg ik een reactie op dat er een salaris stop is maar dat ze toch hier over wouden praten. Hoe kan ik dit het beste aan de orde brengen? Ook hebben ze me meerde malen verteld dat ze zeer tevreden over mij zijn.
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik heb morgen een functionerings gesprek met mijn account manager. Ik werk nu al 11 maanden bij een ICT detacherings bedrijf en heb in totaal al 4 jaar ICT ervaring van verkoop tot systeembeheer wat ik nu dus al de laatste 2 jaar doe, daarvoor deed ik werkplekbeheer.
Leeftijd:24
Opleiding(en): MBO ICT
Certificaten: MCP, MCDST, ITIL, MCSA en deels MCSE
Werkervaring: 5 jaar
Werkgever: n.v.t
Huidige functie: Junior System Engineer
Vakantiegeld: 8%
Vakantiedagen: 28
13/14e maand of winstuitkering: nee
Laptop: Ja
GSM: Ja
Leaseauto*: Ja
Werkweek: 40 uur
Pensioenregeling:
Andere secundaire arbeidsvoorwaarden: Internet vergoeding 15 euro
Land: Nederland
Regio: Randstad
Reistijd**: 40 minuten
Maand salaris (bruto): 2150
Ik zou graag 250 euro omhoog gaan, vooral nu omdat ik een dochtertje heb sinds 4 maanden en een huis heb gekocht, hierdoor is mijn vrouw minder gaan werken.
Morgen is dus dit functionerings gesprek en ik heb al aangegeven om over mijn salaris te praten, hier kreeg ik een reactie op dat er een salaris stop is maar dat ze toch hier over wouden praten. Hoe kan ik dit het beste aan de orde brengen? Ook hebben ze me meerde malen verteld dat ze zeer tevreden over mij zijn.
Alvast bedankt voor de reacties!