Toon posts:

TP-Link TL-WR1043ND

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een vreemd probleem. Door omstandigheden moest ik over naar een nieuwe provider en dat is UPC geworden. Omdat ik via dat modem niet draadloos kon internetten heb ik een router aangeschaft en wel de TP-LINK TL-WR1043ND
Nu het probleem: Ik heb er 2 laptops en een desktop op aangesloten. Op de desktop en 1 laptop zit Windows 7 en de andere laptop Windows XP.
De `laptops zijn draadloos en de desktop via een kabel. De laptop met XP geeft totaal geen problemen. De andere 2 met windows 7 valt het netwerk regelmatig weg. Ik los het op door systeemherstel maar dat werkt ook maar even. Is dit probleem bij iemand bekend? Ik zou heel erg dankbaar zijn als dit opgelost werd.

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-02 20:07

amx

bij mij werkt dezelfde router perfect, ik heb de router nu ongeveer 3 maanden, de router zelf is nog geen een keer uitgevallen, en ik heb van 1 van mijn huisgenoten maar een keer gehoord dat internet het niet deed, toen maar blind modem en router gereset (mijn eigen pc stond uit), binnen 2 minuten weer internet.

Krijg je wel een ip als je verbinding wegvalt? krijg je een foutmelding van Windows dat een probleem niet opgelost kan worden? wat meer informatie zou handig zijn; kun je bijvoorbeeld wel nog op de router inloggen?

Verwijderd

Topicstarter
Router is ook wel goed, omdat de XP laptop het wel goed blijft doen. De pc met kabelverbinding geeft aan dat er een ongeïdentificeerd netwerk is en de laptop geeft aan dat er geen netwerk is. Voor mij is het een probleem van Vista

• amx
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-02 20:07

amx

welk ip adres hebben de windows 7 computers als er geen netwerk is?