Casema en Wanadoo, om verdrietig van te worden!

Pagina: 1
Acties:

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-08 21:37
Sinds kort ben ik "gemigreerd"van Casema naar Wanadoo. Op zich geen probleem, maar laat ik er nu al, sinds die migratie, om de paar minuten of tellen afgekicked worden.
Telkens opnieuw inbellen in de hoop dat je er uberhaupt opkomt. Heel soms heb je en meevallertje en kun je een uurtje online zijn.

Ik wordt er gewoon gek van!!!!!!!!!!!! AAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Helemaal als je bedenkt dat er geen alternatieven zijn in Utrecht. Tenminste niet in de buurt waar ik woon (3525).

Als ik de postcodecheck van MXstream doe weten ze ook niet hoelang het nog gaat duren.:(

Eén ding is wel zeker...het duurt te lang.

Binnenkort heb ik echt hulpnodig:)
Ik krijg meer en meer het idee dat Casema en Wanadoo gesponserd worden door de Jelinekkliniek, om van je internet verslaving af te komen......Krijg er wel een andere frustratie bij.....ach dan ga ik wel naar het Riagg ofzo:)

Handtekening

Verwijderd

Ik ken het probleem. Hier in Delft zijn er ook problemen met het omzetten van Casema naar Wanadoo. Soms duurt het een paar dagen voordat je weer (een paar uur)online bent. Eigenlijk wil ik zo snel mogelijk van die kabelboeren af, maar er is momenteel nog niet echt een goed alternatief (want ADSL nog niet beschikbaar).

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Boeiend.... Er hoeven geen telefoonkosten betaald te worden. En dan komt de kwaliteit in een keer op een (hele verre) tweede plaats, anders had je allang ISDN met een goed account genomen.

Maar je hebt Internet zonder telefoonkosten, dat is al heel wat... er zijn er genoeg in dit forum die graag Casema willen hebben om maar van de telefoonkosten af te zijn. Daarom heb jij het toch ook genomen? Of ben je in hun "sneller dan ISDN" reclame gestonken? :)

Als je telefoonkosten geen probleem vindt: Opzeggen die hap! En anders moet je inderdaad wachten tot MXStream of Cistron gaat uitleveren....

Wees blij dat je in Utrecht woont, er zijn durpen die de komende 2 jaar nog met Casema vooruit moeten!

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

of durpen waar je om casema zit te bidden :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:40

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Hier in de bollenstreek is het de laatste tijd ook heel erg. Er is een wet dat je maar 50% hoeft te betalen als de geleverde diensten niet in orde zijn, en dat zijn ze de afgelopen weken :(
Maar Casema sluit je gewoon af als je niet de volle pond betaalt. En het meest belachelijke is dat hier in de buurt de connecties steeds trager worden en er steeds meer mensen thuis gebeld worden om een kabelinternetabbo te nemen. Het is gewoon te triest voor woorden. Daarnaast is het gewoon te erg voor woorden dat de Consumentenbond afspraken heeft gemaakt en nu lekker op een afstand toekijkt zonder weer in te grijpen (niet dat die gemaakte afspraken veel voorstellen).

Nou als mxstream er is ben ik weg !

Er zijn mensen die mij een GOD vinden