Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nogal banaal probleempje met mijn HTC Desire

Als ik mijn Desire in de auto gebruik, geconnecteerd met mijn Parrot CK3100 carkit, unlocked het scherm.
dus als ik telefoon krijg in de auto, en mijn mobiel zit in mijn broekzak, worden alle toetsen zowat ingedrukt tijdens het bellen. Na het gesprek wordt het scherm gewoon weer terug gelocked

Heeft iemand hier een oplossing/app voor, zodat het scherm gelocked blijft tijdens het bellen via een BT carkit?

Prachtig toestel voor de rest trouwens. Kan amper wachter op Android 2.2 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien gewoon ergens in de auto neerleggen ipv in je broekzak? heb je ook geen software nodig, er zit vast links of rechts van je wel een bakje waar je hem mooi in kunt leggen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:53:
Misschien gewoon ergens in de auto neerleggen ipv in je broekzak? heb je ook geen software nodig, er zit vast links of rechts van je wel een bakje waar je hem mooi in kunt leggen:)
Hehe
Mooie "work-around", maar aangezien mijn brein nogal haperig kan werken misschien toch iets voor als ik vergeet hem in het bakje te leggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huppol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-07 11:10
https://www.telecomteleco...er-hi-104-htc-desire.html

Koop zo'n mooie car holder. Gebruik ik ook voor mijn telefoon, kan je hem ook af en toe gebruiken als je de weg kwijt bent. En meestal heb je het binnen 1 minuut toch wel door als je hem vergeet. Bovendien was ik er na een paar dagen aan gewend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adsa
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 08:13
Huppol schreef op maandag 17 mei 2010 @ 13:23:
https://www.telecomteleco...er-hi-104-htc-desire.html

Koop zo'n mooie car holder. Gebruik ik ook voor mijn telefoon, kan je hem ook af en toe gebruiken als je de weg kwijt bent. En meestal heb je het binnen 1 minuut toch wel door als je hem vergeet. Bovendien was ik er na een paar dagen aan gewend :)
Deze heb ik zelf gehad en na een paar dagen teruggestuurd. Hij maakte lelijke krassen op de achterkant van mijn desire. Dat komt door de bovenste clipje, hij scheert langs de achterkant van het toestel bij het erin zetten en uithalen. Btw hij kost op ebay rond 14-15 euro incl. verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:37
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2010 @ 10:51:
Ik heb een nogal banaal probleempje met mijn HTC Desire

Als ik mijn Desire in de auto gebruik, geconnecteerd met mijn Parrot CK3100 carkit, unlocked het scherm.
dus als ik telefoon krijg in de auto, en mijn mobiel zit in mijn broekzak, worden alle toetsen zowat ingedrukt tijdens het bellen. Na het gesprek wordt het scherm gewoon weer terug gelocked

Heeft iemand hier een oplossing/app voor, zodat het scherm gelocked blijft tijdens het bellen via een BT carkit?

Prachtig toestel voor de rest trouwens. Kan amper wachter op Android 2.2 :-)
Ik heb dit ook, al maakt het niet echt uit want ik leg hem meestal wel ergens in de auto (rij eigenlijk vooral langere ritten). Wel verlies ik vaak mijn bluetooth-verbinding tussen de Desire en CK31000 na het eerste gesprek in de auto, klinkt dat bekend voor iemand? Het schermpje vd Parrot geeft gewoon aan dat ik nog verbinding heb maar bij de eigenschappen van de bt-verbinding ben ik hem kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

Idem dito op mijn HTC Hero. En kom nou alsjeblieft niet met pseudo-oplossingen als 'dan leg je hem toch in een vakje', dat is namelijk, met alle respect, geen antwoord op de vraag.

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:09
TheLunatic schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:31:
Idem dito op mijn HTC Hero. En kom nou alsjeblieft niet met pseudo-oplossingen als 'dan leg je hem toch in een vakje', dat is namelijk, met alle respect, geen antwoord op de vraag.
Dus iemand die de oplossing gebruikt om hem in een ander vakje te leggen, en mensen die dit probleem gewoon niet hebben, moeten dus nu voor jouw gaan testen wat er precies gebeurd en dan voor jouw een oplossing gaan zoeken. Beetje omgekeerde wereld toch...?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09:07
diabolofan schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 15:28:
[...]

Dus iemand die de oplossing gebruikt om hem in een ander vakje te leggen, en mensen die dit probleem gewoon niet hebben, moeten dus nu voor jouw gaan testen wat er precies gebeurd en dan voor jouw een oplossing gaan zoeken. Beetje omgekeerde wereld toch...?!
Nee, maar er is toch ook miss wel iemand die het toestel in zijn zak wil houden en hier wel een oplossing voor heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

diabolofan schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 15:28:
[...]

Dat niet zozeer, maar in de TS staat:
Dus alles wat verwijst naar 'leg em in een vakje' of 'zet em in een carkit' is in mijn ogen offtopic en geen oplossing maar een workaround. De vraag is dan ook meer of iemand toevallig ook dit probleem heeft ervaren (ik denk dat het een eigenschap van Android is en geen bug in een enkel toestel) en of er wellicht al een oplossing bekend is.

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

TheLunatic schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 18:55:
[...]

Dus alles wat verwijst naar 'leg em in een vakje' of 'zet em in een carkit' is in mijn ogen offtopic en geen oplossing maar een workaround. De vraag is dan ook meer of iemand toevallig ook dit probleem heeft ervaren (ik denk dat het een eigenschap van Android is en geen bug in een enkel toestel) en of er wellicht al een oplossing bekend is.
Het is een feature denk ik inderdaad, als je hem gebruikt voor navigatie of wilt kunnen zien wie er belt in de auto is het handig als hij unlocked. Offtopic wil ik de reacties niet noemen, het is een oplossing (worarround als je het zo wilt noemen, maar een workarround is nooit offtopic)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strikepro
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-01-2023
en als je je desire nou eens andersom in je zak stopt, dus met het scherm naar "buiten" ?
Pagina: 1