Als ik aan het computeren ben valt het toetsenbord soms spontaan uit het enige wat ik dan kan doen is de ps/2 stekker eruit rukke en eropnieuw in doen.
EEHHH,
Garantie?
Terugbrengen?
Nieuwe Kopen?
Garantie?
Terugbrengen?
Nieuwe Kopen?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
goh waar ken ik dat toch van....
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
laat me raden... je hebt het volgende toetsenbord:Op zaterdag 10 maart 2001 00:35 schreef jeroen85 het volgende:
Hmmm garantie kan ik wel vergeten dit auwe k*t toetsenbord van k***e trust van 2jaar

De trust Direct Access Keyboard
Ik heb deze:

tis een Silitek SK-2500 Media Touch Keyboard
Dat toetsenbordje van mij geeft ook die problemen.. Ik heb dat kreng ook maar aan m'n server gehangen (waar ik toch bijna niet aankom). Ik werd ook doodsimpel van dat gezeur... kep net trouwens nieuwe drivers geinstalleerd... misschien dat die helpen
Het lijkt me 100% hetzelfde toetsenbord met alleen een andere opdruk erop....
Ik heb precies dezelfde als Silitek SK-2500 Media Touch Keyboard, alleen heet die van mij: QWare Multimedia Keyboard.Op zaterdag 10 maart 2001 12:43 schreef wfvn het volgende:toon volledige bericht
[..]
laat me raden... je hebt het volgende toetsenbord:
[afbeelding]
De trust Direct Access Keyboard
Ik heb deze:
[afbeelding]
tis een Silitek SK-2500 Media Touch Keyboard
Dat toetsenbordje van mij geeft ook die problemen.. Ik heb dat kreng ook maar aan m'n server gehangen (waar ik toch bijna niet aankom). Ik werd ook doodsimpel van dat gezeur... kep net trouwens nieuwe drivers geinstalleerd... misschien dat die helpen
Het lijkt me 100% hetzelfde toetsenbord met alleen een andere opdruk erop....
Wat mij wel is opgevallen na 2 jaar gebruik van deze keyboard is dat hij vaker 'vastloopt' als je werkt met een oude/'brakke' windows install. Of als je jouw pc net iets te veel laat doen.
Maar het is wel een van de lekkerst typende toetsenborden die ik heb (ondanks zijn nogal af en toe duidelijk nadeel
<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL
Hij rammelt inderdaad heeeerlijk.... echt prettig toetsenbordje... (ook al issie vrij goedkoop).Op zaterdag 10 maart 2001 12:55 schreef Excrusiator het volgende:
[..]
Ik heb precies dezelfde als Silitek SK-2500 Media Touch Keyboard, alleen heet die van mij: QWare Multimedia Keyboard.
Wat mij wel is opgevallen na 2 jaar gebruik van deze keyboard is dat hij vaker 'vastloopt' als je werkt met een oude/'brakke' windows install. Of als je jouw pc net iets te veel laat doen.
Maar het is wel een van de lekkerst typende toetsenborden die ik heb (ondanks zijn nogal af en toe duidelijk nadeel)
Alleen dat het ligt aan een brakke windows-installatie.... echt niet... pas een nieuwe installatie van win98 gemaakt... geen programma's geinstalleerd behalve firewall en winroute (hij hangt aan een server).
Anoniem: 20545
Ligt niet aan het toetsenbord maar je heb de PS/2 aansluiting op je Mobo ooit verwisselt met de muis. Hierdoor is de poort op je Mobo kapot (aan het gaan).
Gaat nogal lastig omdat ik een Dinn aansluiting heb.Op zaterdag 10 maart 2001 12:59 schreef snnasss het volgende:
Ligt niet aan het toetsenbord maar je heb de PS/2 aansluiting op je Mobo ooit verwisselt met de muis. Hierdoor is de poort op je Mobo kapot (aan het gaan).
En bij mij is het toetsenbord het vaakst in die situaties die ik noemde vastgelopen. Dus daar heb ik mijn mening/conclusie op gebaseerd.Alleen dat het ligt aan een brakke windows-installatie.... echt niet... pas een nieuwe installatie van win98 gemaakt... geen programma's geinstalleerd behalve firewall en winroute (hij hangt aan een server).
* Excru aait HAL
per ongeluk kan me dat best 1x overkomen zijn..... maar ik heb het probleem met een Asus TX97-X, een P2B en een A7VOp zaterdag 10 maart 2001 12:59 schreef snnasss het volgende:
Ik zal niet beweren dat het me nooit is overkomen (hoewel ik het wel betwijfel).... maar zo debiel ben ik ook weer niet dat ik het met 3 systemen heb geflikt
bovendien heb ik nog nooit een ps2-muis gebruikt op m'n a7v. De keyboardaansluiting valt zo heerlijk makkelijk te vinden... gewoon helemaal in de hoek.... dus die misgrijpen bij het inpluggen van een ps2-keyboard kan zonder problemen met je ogen dicht....
ehm....Op zaterdag 10 maart 2001 13:07 schreef Excrusiator het volgende:
[..]
Gaat nogal lastig omdat ik een Dinn aansluiting heb.
En bij mij is het toetsenbord het vaakst in die situaties vastgelopen. Dus daar heb ik mijn mening/conclusie op gebaseerd.
Dan ben je wel errug lomp bezig geweest....
kgloof dat je een grapje maakt
Heb er hier een en een maat heeft er ook een (zo'n Silitek).
Drivers helpen geen kut. Die dingen zijn gewoon kut.
Drivers helpen geen kut. Die dingen zijn gewoon kut.
Asus A7V -=- Athlon 900@1200 - 2,2V
Nou nee niet echt.Op zaterdag 10 maart 2001 13:14 schreef wfvn het volgende:
[..]
ehm....
Dan ben je wel errug lomp bezig geweest....
kgloof dat je een grapje maakt
Ik heb een ps2 toetsenbord met een ps2 to dinn converter. Dus ik heb zo'n grote ronde dinn aansluiting voor mijn toetsenbord. Nogal moeilijk om die te missen en dan in mijn ps2 aansluiting voor de muis te duwen.
* Excru aait HAL
Nee ik heb een ander toetsenbord dan die afbeeldingen maar ik heb dir probleem niet aleen op deze comp gehad en btw ik heb ps/2 stekker van muis en toetsenbord nooit verwisseld muis is usb.
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Pagina: 1