Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LRDRobby
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 27-08 09:10
Geachte tweakers,

Het probleem wat ik heb is erg irritant en ik heb geen idee hoe ik het moet oplossen, dus graag uw hulp!

Wanneer ik in MS Office (word/excel/powerpoint en Outlook) een hyperlink heb staan en ik klik hierop, krijg ik de mededeling dat ik "door beperkingen is deze bewerking niet mogelijk is" en dat ik contact met mijn systeembeheerder moet opnemen. Nou, dat is vrij makkelijk want dat ben ik zelf :P maar ik heb dus geen flauw idee waar ik dit moet uitschakelen...

Ik heb al alle internetopties gereset, .pst bestanden van outlook opnieuw aangemaakt, een re-install van office maar niks wil helpen!

Hopelijk weten jullie hier raad mee.

Groetjes en bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:55
Welke versie van Office is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien ben je de dupe van eenofander virus, ik had hier een jaar lang ook last van, ik kon weinig dingen uitvoeren omdat ik 'volgens dat virus' geen systeembeheerder was. heb mijn pc opnieuw geinstalleerd en toen deed het wel weer:D

echter kon nod32 hem niet vinden..
maar het was een virus, heb het die tijd opgezocht op google en na een tijdje kwam ik erachter dat het dus een virus was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:47

D4NG3R

kiwi

:)

Praten we hier over een legale versie van office?

Daarnaast, welke office precies?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LRDRobby
Het is een legale versie van office 2007 professional.
Virus is uitgesloten, NOD32 vind niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

You receive an error message when you click a hyperlink in Outlook geeft een mogelijke oplossing: HKEY_Local_Machine\Software\Classes\htmlfile\shell\open\command vervangen. (Bron: [google=office click hyperlink administrator]).
offtopic:
Ik maak je topictitel even af. 'Hyperlinks' zegt niet zo erg veel :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LRDRobby
Hey F_J_K,

Bedankt voor de oplossing! ik heb het echter geprobeerd, maar ook deze oplossing werkt niet...
Ik heb NOD32 nog een keer gedraaid, vind niks, ook Windows Defender vind niks...

Apart allemaal... en lastig!

Thnx voor alle hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LRDRobby
Hey Roady81!

Super bedankt! hij doet het weer :D blijkbaar zat het hem dus toch in de register key ;)

Moderator: er mag een slotje op :)
Pagina: 1