Beste mede-tweakers,
Ik heb hier thuis een Packard Bell Easynote staan uit 2007 (aankoopjaar) model weet ik zo niet MZ35. Ik ben van plan hem misschien te gaan verkopen, maar ik wil eerst van jullie weten wat jullie denken wat ik ervoor kan krijgen.
Hieronder een aantal specs.
Processor - Intel Celeron M420 - 1.60GHz (1 Core)
Memory - DDR 2 - 1024 MB (gedeeld met videogeheugen 896MB)
Videokaart - ATI RADEON XPRESS 200M Series (volgensmij een chipset op mobo)
Harde Schijf - 66,5GB
Meer specs kan ik zo niet vinden.
PS: Als ik in CPU-Z kijk dan staat daar bij SPD: Memory Slot Selection: Slot 1, Slot 2, Slot 3, Slot 4. Alleen bij slot 3 en 4 staat mijn werkgeheugen (2x 512MB). Betekent dit dat ik nog 2x 512MB erin kan zetten? Zodat de laptop ook meer oplevert?
Misschien zet ik er ook nog een nieuwe harde schijf in.
Ik heb nog 2 reepjes geheugen van 512MB liggen van Kingston (mijn oom kan dit er wel in zetten)
Maar nu wil ik van jullie weten:
- Is het zo dat ik nog 2 reepjes van 512 MB erin kan zetten?
- Als dat zo is, hoeveel meerwaarde heeft de laptop volgens jullie?
- Zijn de geheugenreepjes wel compitabel met mijn laptop?
- Als er ook een nieuwe harde schijf is geinstalleerd, hoeveel is de laptop (na alle modificaties) waard??? (volgens jullie)
PS: mijn excuses voor de evt. verwarrende startpost
Ik heb hier thuis een Packard Bell Easynote staan uit 2007 (aankoopjaar) model weet ik zo niet MZ35. Ik ben van plan hem misschien te gaan verkopen, maar ik wil eerst van jullie weten wat jullie denken wat ik ervoor kan krijgen.
Hieronder een aantal specs.
Processor - Intel Celeron M420 - 1.60GHz (1 Core)
Memory - DDR 2 - 1024 MB (gedeeld met videogeheugen 896MB)
Videokaart - ATI RADEON XPRESS 200M Series (volgensmij een chipset op mobo)
Harde Schijf - 66,5GB
Meer specs kan ik zo niet vinden.
PS: Als ik in CPU-Z kijk dan staat daar bij SPD: Memory Slot Selection: Slot 1, Slot 2, Slot 3, Slot 4. Alleen bij slot 3 en 4 staat mijn werkgeheugen (2x 512MB). Betekent dit dat ik nog 2x 512MB erin kan zetten? Zodat de laptop ook meer oplevert?
Misschien zet ik er ook nog een nieuwe harde schijf in.
Ik heb nog 2 reepjes geheugen van 512MB liggen van Kingston (mijn oom kan dit er wel in zetten)
Maar nu wil ik van jullie weten:
- Is het zo dat ik nog 2 reepjes van 512 MB erin kan zetten?
- Als dat zo is, hoeveel meerwaarde heeft de laptop volgens jullie?
- Zijn de geheugenreepjes wel compitabel met mijn laptop?
- Als er ook een nieuwe harde schijf is geinstalleerd, hoeveel is de laptop (na alle modificaties) waard??? (volgens jullie)
PS: mijn excuses voor de evt. verwarrende startpost

Het is bedoening, niet bedoeling