Het is bedoening, niet bedoeling
Maar eh, je snapt toch hopelijk wel dat niemand echt iets kan met je vage eschrijving? Wat heb je zelf al gezocht en geprobeerd?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Google is your best friend.
edit: en ik moet meer refreshen blijkbaar
[ Voor 17% gewijzigd door Sigurdar op 16-05-2010 15:32 ]
Verwijderd
[ Voor 73% gewijzigd door martijntjuhh op 16-05-2010 15:36 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Oke, daar heb je gelijk in. Maar wat als je nou ClearType niet kent? Het is nou niet bepaald een omschrijving die voor de hand ligt... (neemt niet weg dat er beter gezocht kan worden hoor, maar ClearType had ik nooit gegokt als ik het niet eerder een keer gezien had).gambieter schreef op zondag 16 mei 2010 @ 15:37:
Komop, Windows Help en dan Cleartype intikken. Dit is echt dermate standaard dat het met een heel klein beetje inzet te doen moet zijn
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Ik heb Cleartype in de eerste respons genoemd, maar de TS gaf nog steeds aan het niet te kunnen vinden. Dat is later weggeedit door de TSPaitor schreef op zondag 16 mei 2010 @ 15:49:
Oke, daar heb je gelijk in. Maar wat als je nou ClearType niet kent? Het is nou niet bepaald een omschrijving die voor de hand ligt... (neemt niet weg dat er beter gezocht kan worden hoor, maar ClearType had ik nooit gegokt als ik het niet eerder een keer gezien had).