Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Jaartallen zoekfunctie laten slaan op datum laatste post

Pagina: 1
Acties:

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Haai. :w
BelJoost schreef op zondag 16 mei 2010 @ 11:13:
Hmm... wanneer je zoekt in GOT vind je dit topic trouwens alleen als je ook aanvinkt te willen zoeken in 2005 en 2006. Daarom is het denk ik goed dit topic te sluiten en de volgende keer een nieuwe te openen.
Op zich heeft hij wel een punt dat het vervelend is om zo een topic terug te vinden dat wél gewoon nog loopt maar niet zo druk is. Ik heb dat topic eind 2006 geopend en het is nog lang niet "vol", dus ik open liever geen nieuw topic. Echter vind ik het ook erg jammer dat zo'n topic met de default instellingen van de search niet te vinden is, ondanks dat er vandaag nog in gepost is.

Die jaartallen die aangevinkt worden, zouden die misschien over de laatste post in the topic kunnen gelden in plaats van over de topicstart? Als ik de meest recente discussies over een onderwerp zoek, dan interesseert het me niet dat die discussie al wat eerder is gestart wanneer er vandaag nog een post in diezelfde thread is geweest. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dat is helaas geen triviale wijziging. Dat vereist een complete reindex van de zoekdatabase... en dat duurt even ;) Het is overigens wel triviaal om een jaartje extra erin standaard aan te vinken als daar animo voor is.

We willen sowieso overstappen op een andere zoekmachine die ipv deze lelijke oplossing van datums kan werken met een veel flexibeler systeem om nieuwere topics meer relevantie te geven (en uiteraard nog diverse andere toevoegingen). Maar zoals je wel kan raden, ook dat duurt even om te ontwikkelen :P

[ Voor 11% gewijzigd door ACM op 16-05-2010 18:30 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Zonde dat het niet triviaal is, zou het echt als een vooruitgang zien. :P Maar goed, de feature request ligt er, doe ermee wat je wil. :Y)

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dan is 't toch een mooie tussenoplossing om 2006 ook mee te nemen als default search?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Topicstarter
Nee, daar kun je namelijk mee blijven doorgaan. Ik wed dat het specifieke topic waar ik hierboven naar link ook volgend jaar nog gewoon open is.