Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

me computer sluit steeds af

Pagina: 1
Acties:
  • 262 views

Verwijderd

Topicstarter
hey,

elke keer als ik iets installeer op mijn pc, dan sluit me computer meteen af.

als iemand weet hoe ik dit moet verhelpen zeg het dan ff.

• peak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-11 10:45
Zucht zucht zucht zucht!

Welkom bij GoT.

Bedankt voor het registreren en het neer pleuren van je vraag met uber weinig informatie.

Ik durf mijn spaarrekening te wedden dat je niet de FAQ hebt gelezen voor het starten van een topic en dat je voorgoed bent verdwenen na het beantwoorden van jouw vraag tot je weer met een probleem zit.

Modbreak:Laat het modereren aan de moderatoren over, en post sowieso te allen tijde on-topic, vriendelijk en behulpzaam.

Je post hier is off-topic, onvriendelijk en onbehulpzaam.

De TS is nieuw en kan daarom nog flink wat te leren hebben. Jij zou echt beter moeten weten :/

[ Voor 30% gewijzigd door dion_b op 16-05-2010 16:06 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 29-11 16:18

D4NG3R

kiwi

:)

Error screen's?
Wat probeer je te installeren?
Welke windows?
Welke hardware?

Sorry hoor, maar dit is een dieptepunt van eigen inzet vanaf de TS... :|

Edit: wil je trouwens deze ff lezen: Het algemeen beleid

En dan nog eens nadenken of het posten van dit topic wel zo'n goed idee was.

[ Voor 33% gewijzigd door D4NG3R op 16-05-2010 13:36 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-11 08:55
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:33:
hey,

elke keer als ik iets installeer op mijn pc, dan sluit me computer meteen af.

als iemand weet hoe ik dit moet verhelpen zeg het dan ff.
Als je het lief vraagt.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT NietBeschikbaar :)

Er zijn hier veel mensen met kennis van zaken en de tijd en wil om mensen met problemen te helpen. Maar we zijn geen helderziende waarzeggers die zonder enige informatie of inspanning van jouw kant kunnen ruiken wat het probleem is en dan uit een hoge hoed een oplossing kunnen toveren :o

Daarnaast is GoT geen helpdesk. We vragen dat je zelf evenveel moeite doet om een oplossing voor je probleem te vinden - en om een topicstart te schrijven waarin je duidelijk vertelt wat de situatie is, wat het probleem exact is en wanneer het optreedt, waar je gezocht hebt, wat je vond (links!), wat je probeerde en wat er toen gebeurde. Dat vragen we allemaal niet voor de lol, of om het je moeilijk te maken. We vragen dat omdat wij geen benul hebben van jouw probleem en dat ook niet gaan krijgen als jij ons niet helpt door die info te leveren...

Je noemt hier in het geheel niets over je computer (de hardware), wat erop draait (besturingssyteem) en wat de "iets" is wat je installeert (software). Je rept ook met geen woord over wat je zelf allemaal opgezocht hebt en uitgeprobeerd hebt. Zoals je ziet krijg je dan ook in het geheel geen antwoorden waar je wat mee kunt. Dat praat nare reacties niet goed, maar de kwaliteit van antwoorden volgt wel degelijk uit de kwaliteit van input die jij geeft.

Gezien het gebrek daaraan heeft dit topic helaas geen zin en ga ik het sluiten.

Ik zou je drie dingen aanraden:

1) lees Het algemeen beleid van GoT. Daarin staat hoe het hier op GoT werkt, wat we van jou verwachten en hoe je een goede topic kunt openen als je dat nodig hebt.
2) lees Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en probeer stap voor stap de dingen die je daar ziet staan. Snap je de tips niet? Ga dan niet gelijk om hulp roepen, maar ga zelf op zoek naar wat er bedoeld wordt. Met een beetje geluk vind je dan vanzelf wat er mis is.
3) als je er echt niet uitkomt mag je wel degelijk op GoT een topic openen, maar doe dat dan op de juiste plek en op de juiste manier. Tenzij je voeding het probleem is (iets wat je bij stap 2 uitsluit), is Overige Hardware niet de juiste plek. Waarschijnlijk heb je een probleem met je besturingssysteem. Als dat Windows is, horen vragen daarover in Windows Clients. Is het MacOS, dan moet je in Apple Software & Diensten zijn, en als het iets anders is hoort het in Non-Windows Operated Systems. Lijkt het daarentegen op een hardwareprobleem, dan is de kans groot dat je in Processors, Moederborden & Geheugens moet zijn.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.