Microsoft windows home server - Cpu 100%

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonyfreakje
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Goedemorgen ,

Ik heb even een vraagje waar ik niet uit kom. en ik hoop dat iemand mij even op weg kan helpen .

Ik heb gekocht : een HP Home server ex490.
Prima apparaat , uit de doos gehaald , aangezet , geinstalleerd.
Alle update van microsoft en hp binnen gehaald.
ik zet een rdp sessie op naar de server en zie dat de cpu continu op 100% loopt.Dit wordt niet meer en niet minder hij blijft continu op 100% lopen . Het reageerd ook allemaal erg traag allemaal .

cpu usage 100%
Memory usage 418mb

Processen welke lopen :

Rundll cpu 0%
windows search.exe 0%
cftmon 0%
explorer 0%
rdpclip 0%
winlogon 0%
crss.exe 0%

dat is alles wat er loopt. Nu is mijn vraag hoe kom ik er achter waardoor de processor maar continu op 100% blijft lopen . Ik heb al een re-image van de server gedaan maar dit heeft niet geholpen . Ik heb uren zitten googlen maar kom niemand tegen met het zelfde probleem .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Zijn dat wel de processen van alle gebruikers?
Kan het zijn dat er een software disk array gemaakt wordt?

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonyfreakje
  • Niet online
Sorry ik heb het al gevonden . hoe sluit ik dit topic ? het was de twonky media server , deze draaid continu op 100% maar wordt pas zichtbaar als ik de processen van all users aanvink.

Helaas is er alleen nergens te vinden hoe ik dat programma wel goed kan laten lopen aangezien ik het nodig heb om media de streamen naar mijn popcorn hour

[ Voor 30% gewijzigd door sonyfreakje op 16-05-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan gewoon met de popcorn hour inloggen op een username met wachtwoord, door het juiste IP in te stellen. Daar heb je die mediaserver dan ook niet voor nodig. Zo doe ik het zelf met mijn WHS ook met succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonyfreakje
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 11:31:
je kan gewoon met de popcorn hour inloggen op een username met wachtwoord, door het juiste IP in te stellen. Daar heb je die mediaserver dan ook niet voor nodig. Zo doe ik het zelf met mijn WHS ook met succes.
Zou je mij dit misschien uit kunnen leggen ? als ik nu namelijk op de popcorn hour kijken en dan de hp home server zie ik netjes de map video's maar ik zie maar 1 film , dit terwijl er 50 films op staan , hd / video ts etc ik zie het allemaal niet. ik dacht dat je daar twonky media voor moest gebruiken .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 03:36

job

twonky heb je niet nodig.
Vertel eens hoe je videomap in elkaar zit. Maak eens een screenshot.

Je popcorn-hour kan waarschijnlijk niet om met hoe jij je bestanden heb gecategoriseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonyfreakje
  • Niet online
Eingelijk vrij simpel , ik heb de Map : Videos / daarin 4 mapjes

: HD Movies
: DVD Movies
: Kids Movies
: ETC Movies

in de map dvd movies staan gewoon mappen dan films met daarin een mapje audio ts en video ts .

In de map HD Movies staan gewoon meteen 20 video bestanden / mpeg / wmv

[ Voor 14% gewijzigd door sonyfreakje op 16-05-2010 11:49 ]

Pagina: 1