Goedemorgen ,
Ik heb even een vraagje waar ik niet uit kom. en ik hoop dat iemand mij even op weg kan helpen .
Ik heb gekocht : een HP Home server ex490.
Prima apparaat , uit de doos gehaald , aangezet , geinstalleerd.
Alle update van microsoft en hp binnen gehaald.
ik zet een rdp sessie op naar de server en zie dat de cpu continu op 100% loopt.Dit wordt niet meer en niet minder hij blijft continu op 100% lopen . Het reageerd ook allemaal erg traag allemaal .
cpu usage 100%
Memory usage 418mb
Processen welke lopen :
Rundll cpu 0%
windows search.exe 0%
cftmon 0%
explorer 0%
rdpclip 0%
winlogon 0%
crss.exe 0%
dat is alles wat er loopt. Nu is mijn vraag hoe kom ik er achter waardoor de processor maar continu op 100% blijft lopen . Ik heb al een re-image van de server gedaan maar dit heeft niet geholpen . Ik heb uren zitten googlen maar kom niemand tegen met het zelfde probleem .
Ik heb even een vraagje waar ik niet uit kom. en ik hoop dat iemand mij even op weg kan helpen .
Ik heb gekocht : een HP Home server ex490.
Prima apparaat , uit de doos gehaald , aangezet , geinstalleerd.
Alle update van microsoft en hp binnen gehaald.
ik zet een rdp sessie op naar de server en zie dat de cpu continu op 100% loopt.Dit wordt niet meer en niet minder hij blijft continu op 100% lopen . Het reageerd ook allemaal erg traag allemaal .
cpu usage 100%
Memory usage 418mb
Processen welke lopen :
Rundll cpu 0%
windows search.exe 0%
cftmon 0%
explorer 0%
rdpclip 0%
winlogon 0%
crss.exe 0%
dat is alles wat er loopt. Nu is mijn vraag hoe kom ik er achter waardoor de processor maar continu op 100% blijft lopen . Ik heb al een re-image van de server gedaan maar dit heeft niet geholpen . Ik heb uren zitten googlen maar kom niemand tegen met het zelfde probleem .