En inderdaad dat zou kunnen dat hij het daarom niet doet. Die kras hoort er namelijk niet te zitten
[ Voor 4% gewijzigd door Cardo op 16-05-2010 11:15 ]
Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p
xbox 360 moederbord defect?
[ Voor 34% gewijzigd door GuntherDW op 16-05-2010 11:24 ]
Als een mod vindt dat je topic verkeerd staat verplaatst hij ze wel, maar ga nooit zelf aan cross-posting doen!
ik wist ook niet dat dit niet mag !

Wat je vind, moet je bij de politie brengen...Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 11:31:
omdat ik vind dat ze in allebij de rubrieken thuishoren.
Hoe komt de 360 defect dan? Zo defect gekocht?hoe de kras daar komt weet ik niet
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Je doet er dan ook altijd best aan van eens de regels te lezen voor je in het rond gaat posten!Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 11:35:
waarom hoort hij dan te staan ?? hier of bij me andere topic ???
ik wist ook niet dat dit niet mag !
(bijna) Overal waar je komt zul je merken dat cross-posting niet toegestaan is
hij kreeg opeens rrod dus hem hem maar opengemaakt misschien dat het daardoor ontstaan is ?
zijn die 2 banen die hij raakt weer te maken of zijn ze daar te klein voor ?
Je kan altijd proberen ze te repareren als hij effectief door de banen gaat, maar dat is niet aan te raden als je geen soldeerervaring hebt.
Raakt de kras eigenlijk de banen wel, of is het een oppervlakkige kras?
Als je nog garantie had ben je eigenlijk dom geweest van ze open te maken, maarja. Het valt nog te redden als je echt veel geduld hebt en kan microsolderen.
helaas zit er geen garantie meer op.
The ramblings of an idiot
Zelfs dan mag je verwachten dat een dergelijk apparaat blijft werken, ruim buiten de garantie periode. Misschien een wijze les voor de toekomst. Dit verhaal gaat natuurlijk niet op wanneer hij gemod is, ik zou namelijk niet anders kunnen verzinnen hoe die kras op het moederbord ontstaan is, als hij niet eerder op geweest is.Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 11:55:
helaas zit er geen garantie meer op.
[ Voor 3% gewijzigd door redfoxert op 16-05-2010 12:06 ]
Hij had de Red Rings Of Death daarvoor heb ik een speciaal setje gehaald om dat op te lossen ,
daarvoor moet hij worden opengemaakt ,
doordat hij open is gemaakt is misschien daardoor het krasje ontstaan .
redfoxert schreef op zondag 16 mei 2010 @ 12:06:
[...]
Zelfs dan mag je verwachten dat een dergelijk apparaat blijft werken, ruim buiten de garantie periode. Misschien een wijze les voor de toekomst. Dit verhaal gaat natuurlijk niet op wanneer hij gemod is, ik zou namelijk niet anders kunnen verzinnen hoe die kras op het moederbord ontstaan is, als hij niet eerder op geweest is.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.