Macbook Pro of Gamelaptop

Pagina: 1
Acties:
  • 507 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan om over ongeveer een maand een nieuwe laptop te kopen, alleen weet ik niet wat ik moet kiezen.
Of een macbook pro 15 inch met 2.4ghz i5 processor of een gamelaptop.
Hij is voornamelijk bedoeld voor school en ook voor gamen.

Het budget is €1700 en 15 of 17 inch beeldscherm (het lieftst 15)
Wat zou de beste keuze zijn? en wat voor gamelaptop zou je voor 1700 kunnnen krijgen?

gr. martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:18

Compizfox

Bait for wenchmarks

Als je gaat gamen moet je geen Apple nemen. Niet omdat Apple computers traag/slecht zijn, maar omdat er haast geen games voor zijn.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:02
Compizfox schreef op zondag 16 mei 2010 @ 00:40:
Als je gaat gamen moet je geen Apple nemen. Niet omdat Apple computers traag/slecht zijn, maar omdat er haast geen games voor zijn.
Nu er ook Steam for Mac is kan dat wel snel veranderen, maar er zullen natuurlijk altijd games zijn die alleen voor Windows en niet voor Mac uitkomen. Dat is ook mijn grootste reden om niet over te stappen op Mac of Linux.

Voor die 1700 euro zou ik trouwens sowieso voor een Windows gamelaptop gaan met de beste mobile GPU die er nu verkrijgbaar is. Deze zal stukken krachtiger zijn dan de GPU die in de MacBook Pro gebruikt wordt.

[ Voor 18% gewijzigd door EdwinB op 16-05-2010 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Macbook is niet echt bedoeld om te gamen, al kun je wel windows erop draaien en alsnog gamen, maar de videokaarten en dergelijke zijn niet echt van ''hardcore-game niveau''.

Beste keuzes voor gaming rond die prijs zullen zijn;
Asus G51JX-SZ041V (15inch, 1599)
Asus G73JH-TZ002V (17inch, 1799,-)

Accuduur zal niet echt hoog liggen, maar je wou een gaming notebook ...

7950x/32GB/860 Pro 2TB/MSI Suprim X RTX4090 | MacBook Pro M1 Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:45

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op zondag 16 mei 2010 @ 00:34:
Hallo,

Ik ben van plan om over ongeveer een maand een nieuwe laptop te kopen, alleen weet ik niet wat ik moet kiezen.
Of een macbook pro 15 inch met 2.4ghz i5 processor of een gamelaptop.
Hij is voornamelijk bedoeld voor school en ook voor gamen.

Het budget is €1700 en 15 of 17 inch beeldscherm (het lieftst 15)
Wat zou de beste keuze zijn? en wat voor gamelaptop zou je voor 1700 kunnnen krijgen?

gr. martin
Als je de snelst mogelijke gamelaptop voor 1700 euro wilt moet je niet voor de Macbook gaan. De nieuwe Macbook 15" hebben een redelijk goede videokaart, maar niets spectaculairs. Voor hetzelfde geld heb je een (qua specs) veel betere non-Apple laptop.

Overigens kun je prima gamen op een Macbook Pro 15". Heb dit zelf nog onlangs gedaan voor een LAN in het buitenland, waarvoor ik niet m'n hele PC ging meesjouwen. Oudere games/lagere settings en dual-boot naar Windows is alles wat je nodig hebt :)

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 15:50

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica