Verwijderd

Topicstarter
Mijn nieuwe JVC-HD300 schiet prima beelden in 1080/50i, en ik kan deze goed afspelen met windows media player en codecs uit het k-lite codec pakket. Maar ik wil de beelden uiteraard graag kunnen editten, en daarin kan de meegeleverde software me niet helpen. In principe zou windows live movie maker qua features voldoen voor mijn wensen, meer dan wat knippen en plakken is niet nodig. Maar helaas deinterlaced WLMM mijn camera-beelden, en dan nog op een lelijke manier vol jitter ook. Tot nu toe heb ik geen optie kunnen vinden in WLMM die de beelden interlaced laat, en ook heb ik geen gratis/shareware software kunnen vinden die interlaced 1080/50i AVCHD kan editten zonder te deinterlacen. Ik heb o.a. VirtualDub geprobeerd en Handbrake (die goed deinterlaced maar 1080/25p is me te schokkerig), en nog veel meer onbekende pakketten.

Kent iemand een goed software pakket voor dit doel? Liefst freeware, betaalde software is ook geen probleem, maar dan wil ik wel 100% zeker weten dat het aan de eisen voldoet (bijv. via een trial versie).

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01 19:14

Caveman

whahoehaha

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Check ook eens Cyberlink PowerDirector.
Hiermee kan je vrij makkelijk HD formaten (H264 TS, AVCHD, HD-MPEG) editten/bewerken.