Toon posts:

gelukt maaaaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
overklokken gelukt maar een paar dingen
asus moederboart cuvx
processor celeron 466 nu 525
als ik win mill. er opnieuw opzet dan lukt het niet valt tijdens de setup al in error
als ik alles gewoon zet lukt het wel is dit normaal
dan nog wat als ik mijn bios wil updaten kan dit dan ook verkeert gaan of moet ik eerst alls weer gewoon zetten en dan updaten

Verwijderd

tijdens het installeren van windows test de software alle hardware componenten. Als er iets niet goed is, dan crasht de installatie dus ook. Ik zou in ieder geval eens installeren zonder over te klokken.
Vaak liggen dit soort problemen aan geheugen, maar nu zou het kunnen zijn dat de bussnelheid te hoog ligt door het overklokken.

het kan zijn dat je BIOS schrijfbeveiligd is door middel van een jumper. Effe in het boekje van je moederbord kijken. Een BIOS flashen is wel veilig, maar toch niet een van mijn favorieten. Het is gewoon een kwestie van goed uitkijken dat je de juiste BIOS hebt en zorgen dat je de instructies erbij goed uitvoert. theoretisch moet dat goed gaan. :)

suc6

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 14:07

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

Je moet ff voltage op 2,05 of 2,1v zetten als het nu nog op standaard voltage staat.

Verwijderd

Topicstarter
ja heb ik gedaan maar ook dan lukt het niet

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:52
gewoon pas oc-en na het installen en tweaken
danpas zie je wat je systeem aankan. Veel tweaks kunnen de oc prestaties ook beinvloeden.

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Pagina: 1