Beste mede-tweakers,
Ik zit al een tijdje te denken om digitale televisie te nemen. Ik heb hiervoor digitenne gehad en dat is 10X niks.
Dan ga je dus kijken naar andere aanbieders, hieronder op een rijtje met daarbij de reden waarom het voor mij geen optie is:
UPC: Verplichte standaard radio/tv abbo A 16,80 + daarnaast nog de kosten voor digitale TV erbij. Geen optie!
Tele 2: Je kan niet alleen televisie bestellen, dit moet i.c.m. internet. Geen optie!
KPN: Je kan niet alleen televisie bestellen, dit moet i.c.m. internet. Geen optie!
Casema/Ziggo:Niet beschikbaar op mijn adres Geen optie!
Canaaldigitaal: "hoge" abbonementskosten + 1malig hoge kosten 100 euro + registratiekosten A 30 euro + administratiekosten A 4 euro. Geen optie !
Zoals je kan zien, ben ik er redelijk lastig in.
Satelliet?
Is geen optie, aangezien mijn vader geen schotel op/aan het huis wilt hebben.
Wat wil ik:
Ik wil het liefst gewoon een decoder kopen, en 1malig een smartcard te kopen en daarmee toch wel (bijna) "alle" zenders te ontvangen, zonder hier maandelijks nog extra voor te betalen.
Hebben jullie een oplossing?
Ik versta onder "alle" zenders:
Sport 1
Film 1
Eredivisie Live
Nederland 1
Nederland 2
Nederland 3
RTL 4
RTL 5
SBS6
RTL7
Net 5
Jetix
RTL8
Veronica
MTV
Discovery Channel
Eurosport
BBC
Cnn
National Geographic
Nickelodeon / Comedy Central
Ik zit al een tijdje te denken om digitale televisie te nemen. Ik heb hiervoor digitenne gehad en dat is 10X niks.
Dan ga je dus kijken naar andere aanbieders, hieronder op een rijtje met daarbij de reden waarom het voor mij geen optie is:
UPC: Verplichte standaard radio/tv abbo A 16,80 + daarnaast nog de kosten voor digitale TV erbij. Geen optie!
Tele 2: Je kan niet alleen televisie bestellen, dit moet i.c.m. internet. Geen optie!
KPN: Je kan niet alleen televisie bestellen, dit moet i.c.m. internet. Geen optie!
Casema/Ziggo:Niet beschikbaar op mijn adres Geen optie!
Canaaldigitaal: "hoge" abbonementskosten + 1malig hoge kosten 100 euro + registratiekosten A 30 euro + administratiekosten A 4 euro. Geen optie !
Zoals je kan zien, ben ik er redelijk lastig in.
Satelliet?
Is geen optie, aangezien mijn vader geen schotel op/aan het huis wilt hebben.
Wat wil ik:
Ik wil het liefst gewoon een decoder kopen, en 1malig een smartcard te kopen en daarmee toch wel (bijna) "alle" zenders te ontvangen, zonder hier maandelijks nog extra voor te betalen.
Hebben jullie een oplossing?
Ik versta onder "alle" zenders:
Sport 1
Film 1
Eredivisie Live
Nederland 1
Nederland 2
Nederland 3
RTL 4
RTL 5
SBS6
RTL7