Gister even de pc van mijn broer nagekeken die al een tijd plotseling heel warm werd. De pc staat in een dichte kast met deurtje welke onder zijn bureau staat (bij ikea gehaald). Met deurtje dicht is kan je bijna een eitje gaan bakken op de pckast. Heb de pc opengemaakt, alle fans draaien. Vervolgens programmaatje SIW gedownload om de temp te kijken zag ik bij CPU 75graden en MB 35graden. De bios gaf de CPU 68graden aan.
Ik heb een extra zijfan geplaatst, de pckast voelde enigzins minder warm aan, maar het deurtje moest wel openblijven. Ik moet volgende week wat dingetjes bestellen voor mijzelf, was van plan om een nieuw koeler voor hem te bestellen, maar ligt dit puur alleen aan de cpukoeler of zal er nog iets anders aan de hand zijn?
Ik heb een extra zijfan geplaatst, de pckast voelde enigzins minder warm aan, maar het deurtje moest wel openblijven. Ik moet volgende week wat dingetjes bestellen voor mijzelf, was van plan om een nieuw koeler voor hem te bestellen, maar ligt dit puur alleen aan de cpukoeler of zal er nog iets anders aan de hand zijn?