USB Problemen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers Forum

Gister avond wou ik eens even bezig gaan met mijn site, nadat ik mijn pc van stand-by afhaalde zag hij geen usb aansluitingen meer, dus ik dacht even opnieuw opstarten, daarna zag hij weer mijn internet stick niet (usb). ik heb windows 7, en heb hem toen opnieuw geinstalleerd naar vista, ik had voorheen op mijn windows 7 een vervelend virus, dus was ik daar ook weer vanaf, na dat ik dit gedaan had, wou ik mijn stuurprogrammas voor de internet stick installeren, na dit gedaan te hebben kon ik nog steeds niet op internet komen, vanmorgen wou ik wat muziek afspelen, en toen zag ik: wanneer ik een usb stick erin doet, ziet hij die ook niet en krijg ik de zelfde oproep als bij mijn internet stick, namelijk:

het USB-apparaat wordt niet herkend
een van de op deze computer aangesloten usb apparaten werkt neit goed. het apparaat word niet herkend klik op dit bericht voor hulp bij het opslossen van dit probleem

Als ik er op klik, word ik er niet veel wijzer van, en ik zie niks waarmee ik het probleem kan oplossen.
Iemand die mij kan helpen?

mvg

Pruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere usb-poorten geprobeerd? Werken andere usb apparaten wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
men muis werkt wel, en de stickjes werken in geen van alle usb poorten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat het alleen om je internet usb stick, of alle usb sticks? Als je je muis in een andere poort plaatst, werkt deze dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alle sticks met usb aansluitingen werken niet, dus een usb stick, card reader, en internet stick

Muis werkt in alle poorten, voor en achter, sticks in geen van allen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht moet je nog drivers installeren, je zegt dat je van 7 naar vista bent gegaan, kan zijn dat daar het probleem (nu) zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoe los ik dit op?
Pagina: 1