Toon posts:

Hulp bij nieuwe pc

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik ben al een tijdje opzoek naar een nieuwe pc. Ik wil hem gebruiken voor dagelijkse dingen, internet, muziek etc etc.. en ik wil er ook een beetje op gamen. Speel momenteel GTA 4 maar die draait gewoon niet op dit systeem.

Ik heb een budget van rond de €600,-, ik had al gekeken naar wat voorbeelden die ze hier op tweakers hebben maar daarbij zaten ook de boxen, toetsenbord en muis enzo bij en die heb ik allemaal al.

De pc hoeft de games trouwens niet op high te draaien als hij op meduim maar gewoon lekker loopt.

Ik hoop dat jullie me hier wat verder kunnen helpen daar ik weinig verstand heb van alle termen en info die bij de aparte onderdelen vermeld staan.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

• Rednasius
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12 10:44
Er wordt hier op tweakers wel verwacht dat je zelf wat onderzoek doet. De best buy guides geven je een goede indicatie van wat er binnen je budget mogelijk is. Heb je dan nog geld over dan steek je er een snellere processor, meer geheugen, of een snellere videokaart in. Heel makkelijk over 't algemeen. Hoger nummer, hogere prijs is beter.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:07

Thandor

SilverStreak

Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:23:
maar daarbij zaten ook de boxen, toetsenbord en muis enzo bij en die heb ik allemaal al.
In dat geval is het lekker eenvoudig: neem de BBG als basis en laat de onderdelen/apparatuur die je al in bezit hebt achterwege ;). De BBG's blijven gewoon hetzelfde, ongeacht je een toetsenbord hebt of iets dergelijks.

Enfin, losse aankoopadviestopics zijn niet toegestaan, zie daarvoor ook het CSL Beleid. In plaats van losse topics hebben we op GoT, BBG-topics geintroduceerd. Hier mag je je vraag stellen met betrekking tot aankoop van een nieuw systeem. Je kunt de BBG topics via deze link vinden. Informatie over de BBG staat hier: [BBG] Best Buy Guide topicoverzicht :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Dit topic is gesloten.