Toon posts:

Kyro nog te krijgen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tja, titel zegt genoeg.. heb net ff Kyro gezocht, maar kan hierover niet veel vinden... en dat ze in de pricewatch staan, errug mooi, maar daar staan op Duron 600's in, en als je dan op de site van de winkel kijkt niet....

Kyro lijkt me wel een leuk dingetje, later misschien een Radeon (2?) erin doen... nu ff budget beetje laag houden, heb ik eerder een nieuw ding thuis...

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:06

hilgo

Clear your mind of can't.

Volgens de prijslijst van rg computers verkopen ze hem nog steeds. En die is toevallig volgens de pricewatch nog de goedkoopste ook :) Mocht je hem kopen laat dan ff weten hoe het draait, ik zit zelf namelijk te twijfelen of ik hem moet kopen of niet...

Discogs

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Misschien kan je wachten op de 3D Prophet 4500, deze maakt begruik van de KyroII chip.
Ik heb net een nieuwtje gesubmit van Rivastation waar de 1e benchmarks staan, hij zit dicht tegen de GTS aan in Q3!

Q3 is een spel met relatief weinig overdraw, dus de resultaten in andere games kunnen die van de GTS evenaren, niet slecht voor 145$, in NL wordt hij misschien onder de 400,- aangeboden?

Niet op voorraad.

Verwijderd

Op zaterdag 10 maart 2001 12:16 schreef edward2 het volgende:
Misschien kan je wachten op de 3D Prophet 4500, deze maakt begruik van de KyroII chip.
Ik heb net een nieuwtje gesubmit van Rivastation waar de 1e benchmarks staan, hij zit dicht tegen de GTS aan in Q3!

Q3 is een spel met relatief weinig overdraw, dus de resultaten in andere games kunnen die van de GTS evenaren, niet slecht voor 145$, in NL wordt hij misschien onder de 400,- aangeboden?
Waar is die review te vinden?

• Bomberman
  • Laatst online: 20-01 15:31
Wow dat lijkt me echt een leuk kaartje :) .. als ie iets eerder uit was gekomen had ik hem misschien wel gekozen ipv de Radeon. Op het plaatje zit Hyundai mem, hopelijk op het uiteindelijke model ook (goed te OCen). Jammer alleen dat er nog geen T&L opzit, in feite is het niet meer dan een 0.18um Kyro met iets sneller geheugen als ik het goed heb :? .. maar goed das geen minpunt, met een beetje rappe CPU zal ie vast goed gaan presteren (Q3 scores in dat tabeletje komen in 1024*768*32 alles max exact overeen met die van m'n Radeon @ 183MHz :9 ).

PC Specs

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ik dacht dat het aantal pipelines verhoogd was van 2 naar 4 maar dat zal dan wel niet, ik kan er nergens gedaileerde beschrijvingen van vinden.

Als dat kaartje het klaarspeelt om met 2x175 dus 350 mp/s de GTS bijna bij te houden met minder dan de helft van de fillrate en geen T&L dan werkt die tilerendering wel erg goed!

Misschien toch 3 pipelines?

Niet op voorraad.

• Bomberman
Nee ik ook niet .. het lijkt mij waarschijnlijker dat ze er twee texture-units hebben bijgeplaatst ipv pipelines .. of nog waarschijnlijker dat ze gewoon op het 0.18um productieproces over zijn gestapt en het design met rust gelaten hebben. Ik denk ook niet dat een fillrateverdubbeling (4 ipv 2 pipelines) veel nut heeft met het gebruik van SDRAM .. de Kyro moet het tenslotte niet van brute kracht hebben en de verhoging van de corespeed van 115MHz naar 175MHz (!) heeft op zichzelf al een flinke invloed of de fillrate .. Maarja we wachten gewoon af tot de specs officieel beschikbaar komen :) .

PC Specs

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
Op zaterdag 10 maart 2001 12:35 schreef edward2 het volgende:
Ik dacht dat het aantal pipelines verhoogd was van 2 naar 4 maar dat zal dan wel niet, ik kan er nergens gedaileerde beschrijvingen van vinden.

Als dat kaartje het klaarspeelt om met 2x175 dus 350 mp/s de GTS bijna bij te houden met minder dan de helft van de fillrate en geen T&L dan werkt die tilerendering wel erg goed!

Misschien toch 3 pipelines?
ken je nagaan, als ze er dan nog even TnL bij doen, maarja dan word zo'n kaartje meteen weer duurder, en dat willen ze niet

Verwijderd

Topicstarter
Nu hoop ik niet dat die Kyro2 volgende week voor bv 250 gulden uitkomt... dan heb ik een probleem..

Ik zal wel eens kijken wat die Kyro doet op een Duron 650 256 mb ram...

• Bomberman
Op zaterdag 10 maart 2001 18:50 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Nu hoop ik niet dat die Kyro2 volgende week voor bv 250 gulden uitkomt... dan heb ik een probleem..

Nou nee .. hij komt in Duitsland voor DM 330,- uit dus dat zal niet .. prijs zal hier net onder de 400 piek liggen denk ik.

PC Specs

Verwijderd

Op zaterdag 10 maart 2001 18:50 schreef Tha_Roeltje het volgende:

gewoon even bij madonion.com kijken
kun je search and compare doen
kies je voor een compare met stmicro kyro

Verwijderd

[b]

Kyro lijkt me wel een leuk dingetje, later misschien een Radeon (2?) erin doen... nu ff budget beetje laag houden, heb ik eerder een nieuw ding thuis...
euh half april zou die hercules uitkomen
je kunt mn kyro1 dan wel overnemen >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb em dus eerder nodig... ben je wel tevreden met die Kyro??

Verwijderd

is ie half april ook al in NL en zo niet, wanneer wel?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een bestelling geplaatst bij RG...

Als ze em op voorraad hebben zal ik em dinsdag denk ik wel zien...
Pagina: 1