Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Naam voor hyperlink userstatistieken

Pagina: 1
Acties:

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Er was zo'n mooi woord voor, als je ergens heen linkt dat er dan een benaming verschijnt met een hyperlink ipv enkel de naam vd hyperlink zelf.

Niet dit:

http://tweakers.net/nieuws/67329/medewerker-steelt-55-prototypes-onaangekondigde-nokia-telefoons.html

Maar dit:

nieuws: Medewerker steelt 55 prototypes onaangekondigde Nokia-telefoons

Ik zie graag hetzelfde terugkomen bij de Userstatistieken zoals hier, dat 't gewoon een mooi naampje wordt. Iets als ''Userstatistieken/Userstats van Jejking''.

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Het parsen van de links bedoel je :P Is ook al voorzichtig aangevraagd voor de productreviews van: $user/reviewoverzicht: $user

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Ik denk dat 'Userstatistieken/Userstats' de lading niet dekt; dat suggereert dat het om algemene statistieken van de betreffende gebruiker gaat en niet specifiek om de V&A statistieken.

Daarbij twijfel ik aan de extra toegevoegde waarde om zo'n toch wel heel erg specifieke link (en dus ws weinig gebruikt op het forum) te parsen. Het ligt niet in onze bedoeling om echt alle voorkomende links op deze manier te voorzien van een nette titel, enkel de meest voorkomende.

Intentionally left blank

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Is het zoveel werk dan? Ik geloof eigenlijk van niet. Daarnaast maakt het de site een stuk afgewerkter.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Jejking schreef op zondag 16 mei 2010 @ 12:41:
Is het zoveel werk dan? Ik geloof eigenlijk van niet. Daarnaast maakt het de site een stuk afgewerkter.
Het gaat meer om waar je de grens moet trekken; het is ondoenlijk om alle voorkomende tweakers.net links op een dergelijke manier om te zetten en ik kan nog genoeg voorbeelden bedenken waar het imo nuttiger is om deze feature voor te gebruiken dan de V&A-stats links.

Intentionally left blank