Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katatjuta
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-12-2013
Hallo allemaal,

ik heb een Canon MV530i camcorder in bezit (8 jaar) and ben er altijd tevreden over geweest. Echter, tijdens onze recente vakantie in Costa Rica gebeurde er iets vreemds. Als ik op de opnameknop drukte gebeurde er niets. De camera bleef gewoon in de pauze stand staan. Na enkele pogingen heb ik de camera uitgezet, batterij verwijderd (ook de interne 3V batterij) het zaakje weer geinstalleerd en weer aangezet maar geen verandering. Dit proces heb ik enkele malen herhaald maar het mocht niet baten. Opeens begon de camera weer op te nemen (nadat ik hard op de opnameknop drukte) maar toen kreeg ik hem niet meer stop. Hij bleef maar opnemen tot ik de camera helemaal uitschakelde. Als laatste heb ik de 3V batterij vervangen maar helaas. Het vreemde is dat alle andere functies nog goed zijn, ik kan de opnames nog bekijken, het dv bandje voor of achteruit laten spoelen etc. Enkel de opnameknop lijkt de geest hebben gegeven.

Heeft iemand dit al eens meegemaakt of ervan gehoord? Ik denk dat het laten reparen niet meer de moeite waard is.

gr.

Katatjuta :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:32

Caveman

whahoehaha

Misschien een slecht contact, als je zo handig bent om de interne batterij eruit te halen, dan lukt het je misschien ook wel om de opname knop schoon te maken.

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !