Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[bug]Wenslijst weigert verandering

Pagina: 1
Acties:
  • 250 views

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 16:54
gallery: Gammro
Zie hier mijn wenslijst. Het probleem is echter dat nadat ik deze tijdelijk als favoriet had ingesteld, het moederbord is verdwenen en een 2e 1055T is toegevoegd, apart van de andere.

Nu wil ik er een verwijderen en het moederbord terugplaatsen, maar het verwijderen van de processoren lukt niet. Als ik er één verwijder, is deze weer terug als ik het heb opgeslagen, en bij het verwijderen van beiden komt de melding: "de actie kon niet worden uitgevoerd". Als ik het aantal van een van beiden verander naar 0, dan verandert de andere ook naar 0 en idem met andere waarden.

Bij het terugplaatsen van het moederbord krijg ik ook de melding dat deze al in de wenslijst staat. Zet ik toch door, dan komt de melding dat hij erin is gezet. Eenmaal terug bij de wenslijst, is er niks verandert.

Ik hoop dat jullie hieraan genoeg hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door Gammro op 15-05-2010 10:47 ]

• DjThase
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-11 08:13
dat probleem heb ik precies hetzelfde met videokaarten in mijn wenslijst

Mop mop, gas derop!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Ik heb op dit moment 2 keer hetzelfde product in 1 wenslijst staan, dat hoort volgens mij ook niet :P Volgens mij is er iets stuk.. :+

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 16:54
Dat staat ook in mijn omschrijving, ik mis 1 product en een ander staat er dubbel in.

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01:49
Het zelfde probleem hier inderdaad (klik), alleen dan met mijn inventaris.
Mijn moederbord (Asus P7P55 LX) is 'm gepeerd en er staat opeens 2x een Core I7 860 in.

[ Voor 7% gewijzigd door EDIT op 15-05-2010 11:22 ]

• photofreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-03 01:02
Ik heb precies hetzelfde verhaal maar dan met mijn inventaris. Mijn TZ6 staat dubbel en als ik 1 van de 2 probeer te verwijderen en ik klik op opslaan gebeurt er niks. En als ik er 1 van de 2 op buiten gebruik zet, dan zijn ze allebei verwijderd en staat mijn accu dubbel
gallery: photofreak

• nl0pvm
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-11 17:04
me2 Ik heb net een nieuwe wenslijst aangemaakt omdat ik dacht dat het daaraan lag. Maar het laatste product krijg je er gewoon 2 keer in :S en dat is heel vervelend omdat bij het prijs berekenen het ook allemaal foutgaat.

Update: Ik voeg producten toe aan mijn wenslijst maar ook dat gaat fout want die zie ik niet. Ik krijg de melding " dit product staat al in je wenslijst" terwijl het er helemaal niet instaat :P

[ Voor 30% gewijzigd door nl0pvm op 15-05-2010 11:53 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Hmmz, heeft misschien te maken met de fix voor \[fp/bug] Inventaris: Sorteren op categorie werkt niet goed hoewel ik niet direct zie hoe usort() dit soort effecten zou kunnen hebben, tenzij het echt stuk is in PHP...

Intentionally left blank

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

crisp schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:03:
Hmmz, heeft misschien te maken met de fix voor \[fp/bug] Inventaris: Sorteren op categorie werkt niet goed hoewel ik niet direct zie hoe usort() dit soort effecten zou kunnen hebben, tenzij het echt stuk is in PHP...
Verschil tussen 5.3 (ares, achelois) en 5.2 (rest) ofzo?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

moto-moi schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:07:
[...]

Verschil tussen 5.3 (ares, achelois) en 5.2 (rest) ofzo?
Nee, het gaat op alle servers fout. Ik ga wel even debuggen...

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

hmmz, een reference gebruiken in een foreach was dus niet zo handig, maar even anders gedaan en lijkt het probleem op te lossen :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.