Verschil eBay prijzen met de winkel.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:11
Een winkel in de Ukraine (kleding) verkoopt ook op eBay, maar de prijzen op eBay zijn een stuk goedkoper. Het scheelt wel 50 euro (op iets van totaal 250 euro). De verzendskosten zijn hetzelfde. De winkel heeft 99.3% Positive feedback

Ik heb nog nooit van eBay gekocht, maar mis ik iets, waar zit het addertje onder de gras, ... of is het gewoon veilig en bieden ze het via eBay gewoon goedkoper aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Wss producten die geretourneerd zijn door klanten, worden weer verkocht @ ebay tegen lagere prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Nee, er staat bij dat het nieuw is en het wordt ook op maat gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:45
honey schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 10:45:
Nee, er staat bij dat het nieuw is
Dat zegt (helaas) natuurlijk helemaal niets, maar ja, lastig is zoiets inderdaad wel ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 10:43
Klinkt toch niet heel bijzonder? Er zijn ook winkels die online goedkoper aanbieden dan in de fysieke winkel, daar is ook niet direct iets mis mee. Gewoon goed lezen wat je koopt, kijken naar de feedback, even de naam door een zoekmachine trekken kijken of er iets te vinden is en nagaan of je nog een importheffing moet verwachten.

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik vind het prijsverschil nog wel meevallen. Een webwinkel scheelt een hoop kosten, in de Ukraine scheelt een hoop kosten. Ik zou alleen wel kijken in hoeverre je kan controleren of het echt is en betrouwbaar en inderdaad wat je kan verwachten aan importheffing.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Voor zover ik het kan beoordelen, is het gewoon dezelfde winkel. Ze heten ook (vrijwel) hetzelfde (armstreet vs myarmstreet), ze hebben exact hetzelfde aanbod, vervoerskosten zijn exact hetzelfde, alleen de prijzen zijn lager op eBay. En met 2160 beoordelingen een 99.3% Positive feedback zegt ook wel wat.

Ik snap alleen niet waarom ze het goedkoper aanbieden, ze verkopen hun eigen spullen, dus ik zie geen voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:25

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Als je op armstreet kijkt dan zie je bij contact USA staan. De ebay winkel inderdaad Ukraine... Misschien is dit wel vreemd?

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
nickvanozzie schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 12:10:
Als je op armstreet kijkt dan zie je bij contact USA staan. De ebay winkel inderdaad Ukraine... Misschien is dit wel vreemd?
Bij terms staat dat ze verschepen van de Ukraine. Misschien is het verschil dat de winkel voor USA klanten is en daarom ook duurder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-09 18:07
je zegt 99.3% positieve feedback, wat is die .7% negatieve feedback dan>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 14:34
oddish2211 schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 14:29:
je zegt 99.3% positieve feedback, wat is die .7% negatieve feedback dan>?
Als het een feedback is met enkele duizenden reacties is die 0,7% echt niks :) Er zijn helaas altijd zeikerds op de wereld, het loont daarom altijd om eens te lezen waarom er negatieve feedback wordt gegeven, want soms slaat het echt nergens op :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neobahamuth
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Neobahamuth

Thoughtcrime is death.

Dit is een handige tool om alle negatieve feedback van een eBay gebruiker snel op te zoeken:
http://www.toolhaus.org/

BBQBBQ 2OpendeurdagLED Cat Feeder

Pagina: 1