Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Meuktracker: gerelateerde software en nu?

Pagina: 1
Acties:

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Bij de meuktrackers staat een link gerelateerde software. Maar daar staat meestal zo ongeveer niets.

Het lijkt mij dat gerelateerde software software is die hetzelfde doel heeft als de besproken update daar hoort te staan.

Ik vond dit topic van een tijd terug (eerst ff gekeken of niet eerder besproken): \[fp/feat] Meuktracker opties uitbreiden

Het zou zo moeten zijn.
Bij Azureus andere progs die torrents downloaden.
Bij Winamp andere audioplayers.
Bij sabnzbd andere nieuwsgroepclients.
etc etc...

Eventueel zou je daar zelfs licentietypes bij kunnen zetten? en op basis van voorgaande meukentrys een totale reactiescore achtig iets voor het bepalen van populariteit (of veelbesprokenheid ofzo).

Ik ben zelf een gratis software-knakker, en kan het niet laten om bij shareware/payware-software een gratis alternatief te gooien in de reacties, maar dat heeft niet altijd een toegevoegde waarde.

Misschien kan het net zoals de tags/gerelateerde producten bij forumtopics gemaakt worden, dat users dit soort dingen toevoegen aan meukentrys. na een poosje heb je dan een mooi overzicht. Stel je zoekt een tagger, je stuit op Tag & Rename en hoppa, ernaast een lijst van andere taggersoftware, met daarbij licentietype en eventuele populariteit.

edit:
Ow ja, het mooiste zou zijn dat een klik op zo een gerelateerd stukje software de laatste meuk van die software oplevert. En nog mooier, als zulke software een eigen (groot) forumtopic (firefox, foobar2000, sabnzbd etc) heeft, dat dat topic ook te vinden is via die link (of extra button ernaast ofzo).

[ Voor 10% gewijzigd door Mar2zz op 15-05-2010 08:14 ]

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
*bump*

Taboetje? In dat topic dat ik aanhaal staat hetzelfde idee, maar no reactions? Gerelateerde software is toch niet nu al wat het wezen moet?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

moto-moi schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 17:22:
Kicken is nooit nodig, alles wordt gelezen en als er een update is vanuit de devvers melden ze dat vanzelf.
Ontopic: ja, de meuktracker kan veel beter en uitgebreider, maar zoals alles kost dat tijd. Ik meen dat er wel al wat plannen zijn om dit jaar nog iets met de meuktracker te doen maar hang me daar niet aan op...

Intentionally left blank