Toon posts:

PB6 mobo!! en dual CELERON 466..kan dat hoger??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan mijn dual celeron 466 niet overgeklokt worden op een bp6?
Elke keer wordt mijn snelheid weer terug gezet op 450 mhz. Voltage ook opgevoerd van 2 naar 2.1 maar no use..

who can help?

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Gewoon in de bios een andere FSB kiezen, de goede multiplier instellen (7x) en hold on speed error op disabled zetten. Moet het doen.

Ik zou bij een 466 wel in kleine stapjes tegelijk omhoog gaan. De 466 is niet bijzonder goed te overklokken.
Let op, scroll even een keer helemaal door het lijstje met FSB's heen, deze staan behoorlijk doorelkaar.

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-09 16:51

oXygeN

oftewel oxje...

525 moet zeker kunnen...

\o/

• leander
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-03-2025
de snelheid die wordt weergegeven tijdens het booten klopt meestal niet.
Mij 366's staan oc'ed op 506 en tijdens het booten zegt ie ook dat ze op 450 MHz staan. Hij kan gewoon maar een paar snelheden weergeven.

Herman:
de multiplier van die dingen is gelocked, dus al zet je 'm op 20, dan werkt ie nog steeds op 7....

Verwijderd

Een vriend van me draait ook op een Bp6 met 2x 466, draait stabiel op 525 zonder aan't voltage te zitten. btw deze gast doet aan serieuze 3d bewerkingen... dus stabiel is het zeker. Oh ja... hou je AGP in de gaten.

Groete, Camier

Verwijderd

Topicstarter
TNX for alle reacties..het IS gelukt... MAAR...elke keer als ik data van m'n ene hddsk naar m'n andere gooi zegt ie dat ie niet alles kan kopieeren (terwijl het toch gelukt is)

"failed to write data from buffers to harddisk1\partistion2 bla bla bla..."
ik heb een Quantum EL.. iemand bekend met dit probleem? komt dit door het overklokken?

Verwijderd

Hallo fastest, deze vraag zou je ff als nieuwe topic moeten plaatsen, en Ja het kan komen door het overklokken, er zijn HD's die daar last van hebben.

groete, Camier

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Leander: Dat weet ik ook wel, maar als je die verkeerd zet, dan geeft hij de snelheid wel eens cverkeerd aan, zegt-ie dat je op 450 loopt ipv 504 of zo.....
Pagina: 1