Rating system voor website. Rouwe HTML of Joomla?

Pagina: 1
Acties:
  • 429 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopThaDoctor
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-08 14:43
Ik ben bezig met een pagina waarop ik produkten en shops wil laten raten door bezoekers. Elk produkt moet op meerdere punten kunnen worden gerate waaruit een gemiddelde rating komt. Momenteel bezig met Joomla omdat ik dacht dat er wel een component voor zoiets zou zijn, maar die kost klauwen met geld (JReviews). Kent iemand een alternatief of kan ik beter verder gaan met rauwe HTML om dit voor elkaar te krijgen.

PS Tweakers gebruikt ook ratingssystemen die in principe passen bij wat ik wil. Draait tweakers.net op een content management systeem als Joomla?

Thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Met "rauwe html" kan het natuurlijk niet, je hebt er een serverside gedeelte voor nodig. Als ik jou was zou ik JReviews kopen, voor dat geld kan je het niet zelf maken.

T.net draait op een eigen gemaakt systeem ;)

Huur mij in als freelance SEO consultant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Heb je google al geprobeerd? Weliswaar niet direct voor Joomla maar het werkt wel.

http://www.google.nl/sear...=&ei=3KntS6iLKc6VOIrj7K8I

- Met html kun je geen rating-systeem bouwen omdat html statisch is, d.w.z html kan geen data/votes opslaan.

- Weet ik niet maar iig niet op joomla :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:56
Virtuemart voor joomla heeft toch een ratingssysteem voor zover ik me kan herinneren?? Die is gratis ook nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopThaDoctor
CrashOne schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:53:
Met "rauwe html" kan het natuurlijk niet, je hebt er een serverside gedeelte voor nodig. Als ik jou was zou ik JReviews kopen, voor dat geld kan je het niet zelf maken.

T.net draait op een eigen gemaakt systeem ;)
Ben aan het uitproberen en bereid te investeren als het echt zou gaan lopen. Voor een probeersel is JReviews beetje te duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopThaDoctor
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:55:
- Heb je google al geprobeerd? Weliswaar niet direct voor Joomla maar het werkt wel.

http://www.google.nl/sear...=&ei=3KntS6iLKc6VOIrj7K8I

- Met html kun je geen rating-systeem bouwen omdat html statisch is, d.w.z html kan geen data/votes opslaan.

- Weet ik niet maar iig niet op joomla :P
Ik begrijp het. HTML is niet dynamisch. Daarvoor heb je oa php nodig. Ik zal es kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopThaDoctor
base_ schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 21:57:
Virtuemart voor joomla heeft toch een ratingssysteem voor zover ik me kan herinneren?? Die is gratis ook nog
Daarmee kun je zover ik weet niet per produkt op meerdere aspecten raten zoals:

Prijs/kwaliteit
Design
Duurzaamheid

etc... maar bedankt voor je tip anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:46
Yootheme Zoo ( www.yootheme.com ) heeft het allemaal , is echt wel knap. Download de Free Zoo 2.0 en dan de apps zijn betalend, maar je kan een demo op de website zien. Kan je ineens een volledige shop mee inrichten. Ratings + facebook/myspace en andere integraties...

Zelf aan het testen geweest, maar ik moest een joomfish site maken,en deze was niet direct compatible, dus heb ik het maar zelf in joomla in elkaar geflansd.

[ Voor 6% gewijzigd door tc982 op 14-05-2010 22:19 ]

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiphaas7
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:21
drupal + ubercart?

Drupal heeft echter een steile leercurve.

Beter lezen, niet shop maar rating systeem....

[ Voor 31% gewijzigd door Kiphaas7 op 14-05-2010 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:33

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik ga dit topic dichtgooien. Dit is een scriptrequest en daar houden we niet van. Het gaat hier over zelf programmeren, niet over het installeren van kant en klare software.

Verder is het niet de bedoeling dat je drie keer achter elkaar post. Daar is de edit knop voor uitgevonden. We hebben niet voor niks zo'n mooie warning op bij een topic staan.

Ik verbaas me eigenlijk ook een beetje over de vraag waar je een kant en klaar product kunt downloaden wat tailormade is voor jouw wensen. Dat geeft aan dat je niet echt een idee hebt hoe dit soort dingen werken. Complexe sites hebben complexe software, in 99 van de 100 keer is dat echt maatwerk waar bakken met tijd en geld in zijn gestoken. Als je vervolgens 160 dollar voor JReviews "bakken met geld" vindt, heb je echt geen flauw idee wat voor prijzen er omgaan in de maatwerk websites. Reken voor het gemak even het 50 to 100 voudige.

[ Voor 41% gewijzigd door MueR op 15-05-2010 09:35 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.