Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Kan iemand mij vertellen hoe je het beste je accu van je telefoon kan opladen voor een langere houdbaarheid.
Ik zou graag antwoord op de volgende vragen willen hebben:
Is het belangrijk om je mobiel (welke merk dan ook) steeds helemaal vol te laden?
Kan je beter wachten met opnieuw opladen als je accu van je telefoon weer helemaal leeg is?
Is het slecht voor de houdbaarheid om je accu van je telefoon net niet vol (80%) op te laden?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom post je niet wat je eigen zoekwerk heeft opgeleverd? Dan kan daarover gediscussieerd worden. Je zult echter nergens consensus vinden, en al zeker niet per merk.

Tip: zomaar heropenen van een gesloten topic is hier niet verstandig :)

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 14-05-2010 20:18 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
ik vermoed dat het gesloten is omdat ik een bedrijfsnaam noemde en ik was even vergeten dat dat niet mocht. Ik heb van de een gehoord dat je je telefoon niet helemaal mag laten leeglopen en van de een gehoord dat je het juist wel moet doen. Ik wil ook graag weten of je je telefoon altijd helemaal vol moet opladen of dat het niet heel veel uitmaakt als het net niet helemaal vol geladen is. Weer verneem ik van een ander dat het uitmaakt welke batterij je hebt etc.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Telefoons schakelen zichzelf wel uit voor ze helemaal leeggelopen zijn.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:32
Lees je dan in.. Doe een zoekrondje langs nicd, nimh en li-ion en je vind ongelofelijk veel informatie, bijvoorbeeld al op wikipedia.

En daarom werd je andere topic ook gesloten, het is jouw afstudeerscriptie en je gooit je vraag hier gewoon neer.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Afstudeerscriptie? Dan is het wel een vraag van een heel laag niveau zeg.

/▌

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Marzman,

Ten eerste is geen enkele vraag van een laag niveau en is het juist stom om iets niet te vragen als je het niet weet. Ik vind die opmerking van jouw echt ongepast. Deze informatie is handig voor een klein onderdeel in mijn hele plan. Het is gewoon iets wat ik zwart op wit wil hebben.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Nou, dit zijn gewoon dingen die je zelf ook uit kan zoeken. Zeker als het voor een afstudeerscriptie is dan is het wel heel makkelijk om het op een forum te vragen.

/▌

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen zin in deze nutteloze discussie. Wie mij wil helpen mag dat doen. Wie niet wilt helpen, ik zit niet op stomme commentaar te wachten. Ondertussen ben ik zelf ook aan het rondzoeken.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:32:
ik vermoed dat het gesloten is omdat ik een bedrijfsnaam noemde en ik was even vergeten dat dat niet mocht. Ik heb van de een gehoord dat je je telefoon niet helemaal mag laten leeglopen en van de een gehoord dat je het juist wel moet doen. Ik wil ook graag weten of je je telefoon altijd helemaal vol moet opladen of dat het niet heel veel uitmaakt als het net niet helemaal vol geladen is. Weer verneem ik van een ander dat het uitmaakt welke batterij je hebt etc.
Nee, lees de sluitmessage. Maar goed, dat is aan de crew.

Echter, zolang je zelf niet zegt wat je gevonden hebt, en wat je er zelf van vind, is het achterover leunen en hopen dat wij je werk doen. En zo gaat het hier niet.

Waaom neem je geen contact op met de bedrijven die batterijen maken?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Op Google zoeken naar type accu's levert echt het gewenste resultaat op. Niet leeg laten lopen is het beste.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
RoD in "houdbaarheid accu mobiel" spreekt voor zich, ik heb daar niets aan toe te voegen.

Een tipje: open niet een derde topic over dit onderwerp. ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 20:52:
Ik heb geen zin in deze nutteloze discussie. Wie mij wil helpen mag dat doen. Wie niet wilt helpen, ik zit niet op stomme commentaar te wachten. Ondertussen ben ik zelf ook aan het rondzoeken.
Als je dit soort "stomme" commentaar niet wilt ben je hier aan het verkeerde adres.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.