Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniperc
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Hey Tweakers,

Mijn clan is op zoek naar een lokatie voor een lanparty, tot nu toe geen succes. Nu vraag ik me af of jullie tweakers een lokatie aanbieden of weten.

Ongeveer 25 man
Internet is geen must, mag zonder
Genoeg stroomaansluitingen en groepen
Stoelen en tafels graag al aanwezig
Het liefst midden in NL

Meer kan ik even niet bedenken. Ik hoop dat jullie begrijpen wat ik wil bereiken. Alvast bedankt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
lokaal buurthuis ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-05-2024
scouting gebouw
buurthuis

Daar moet je naar zoeken dit is vaak het goedkoopst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjThase
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-10 15:53
verbouw je huis, gooi alle meubels in de garage, stuur je vriendin naar een kuuroord en ga met z'n alle thuis zitten :P

Mop mop, gas derop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxximus
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-05-2024
djthase schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:17:
verbouw je huis, gooi alle meubels in de garage, stuur je vriendin naar een kuuroord en ga met z'n alle thuis zitten :P
Weet niet hoe groot je woont maar 25 man passen toch echt niet bij mij thuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-10 16:41
wij gooien zomers altijd een legertent (10x5) bij mij in de achtertuin, daar passen we dan me ongeveer 20 man in. mischien een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

bjorn1980 schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 10:43:
[...]

Weet niet hoe groot je woont maar 25 man passen toch echt niet bij mij thuis
Als je een schuur, grote garage of een grote tuin hebt kom je een heel eind hoor.
Ik weet niet hoe lang de lan duurt, maar als het langer is dan 1 dag meot je ook rekening houden met slaapplek, niet iedereen trekt het om 48 uur wakker te zijn (en vervolgens nog heel thuis te komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Wij hebben bij ons in het dorp een klein soort buurthuis die je kan huren. Misschien hebben jullie zoiets in het dorp? Of een gymzaal met 1 volleyballveld .. moetje alleen kijken hoe je stroom fixt. Als je er van uit gaat dat je 500 watt per pc hebt.

I= P / U

U = 230 V
P = (gemiddeld 500 x 25 = )12500 Watt

I = 12500 / 230
I = 54.35 Ampere

Op de lanparties waar ik kom (The Reality, The Party, CampZone en Lan-Macht) kregen we max 32 A uit de muur. Veel succes met je stroom dus, want die 500 Watt is nog best laag!

**edit** .. die 32A zou ook wel een 16A kunnen zijn als ik me vergis met groepen op CampZone

[ Voor 8% gewijzigd door w4rguy op 18-05-2010 12:05 ]

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

meestal is het spul afgezekerd op 16A per groep (soms 10A als je in een echt oude krakkemikkig krot zit :P), dus kijk of je meer groepen hebt.
De lanparties die w4rguy noemt zullen ongetwijfeld gebruik maken van krachtstroom, maar dat is niet altijd voorhanden. In principe heb je voor 25 pc's ook geen krachtstroom nodig. Handig is om even te inventariseren wat mensen aan pc's hebben. Als dat allemaal standaard bakkies zijn, dus geen dikke RAIDarray's, CRTmonitoren en multiGPUsetups dan is die 500W erg ruim.
Zelf heb ik vorige week op een lanparty gemeten wat mijn PC verbruikt, dat bleef onder fullload steken op 480W (en dat is een systeem met 2 videokaarten, RAIDcontroller, 12 schijven in het systeem en een monitor die in z'n eentje al 130W verstookt op fullbrightness :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Terw_Dan schreef op dinsdag 18 mei 2010 @ 11:57:
meestal is het spul afgezekerd op 16A per groep (soms 10A als je in een echt oude krakkemikkig krot zit :P), dus kijk of je meer groepen hebt.
De lanparties die w4rguy noemt zullen ongetwijfeld gebruik maken van krachtstroom, maar dat is niet altijd voorhanden. In principe heb je voor 25 pc's ook geen krachtstroom nodig. Handig is om even te inventariseren wat mensen aan pc's hebben. Als dat allemaal standaard bakkies zijn, dus geen dikke RAIDarray's, CRTmonitoren en multiGPUsetups dan is die 500W erg ruim.
Zelf heb ik vorige week op een lanparty gemeten wat mijn PC verbruikt, dat bleef onder fullload steken op 480W (en dat is een systeem met 2 videokaarten, RAIDcontroller, 12 schijven in het systeem en een monitor die in z'n eentje al 130W verstookt op fullbrightness :P).
We werken daar dus met generatoren omdat de stroom van het pand niet genoeg levert. op The Party komt de stroom van generatoren in het pand zelf (beursgebouw Eindhoven). Campzone staan 4 generatoren (elk 250 KVA) in cascade met een Power-on-deman systeem.. dat wil zeggen, als generator 1 op 80% staat, gaat gen2 aan. staat gen2 op 80%, gaat gen3 aan.

Hou naast je locatie ook verkoeling in je ruimte in de gaten! pc's maken veel warmte en 25 mannetjes van 37.5 graden ook wel. Dat merk ik bij het opbouwen op die events. Als we opbouwen is het steenkoud. Komen er 800 pc-tjes met 800 mannetjes en vrouwtjes van 37.5 graden dan is het best warm.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Pagina: 1