Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz
Verwijderd

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1197714
http://hwbot.org/communit...orce_gtx_480_414636_marks
1M 7.219 helaas bleef systeem vastlopen. crap score i know

http://hwbot.org/communit..._980x_7sec_219ms?new=true
http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=1206829
Systeem:
Asus Rampage extreme 2
Core I7 980x
Corsair Dom GTX 2
Point of view GTX480
De vier teams worden door MSI uitgenodigd om aankomende vrijdag bij MSI hun kunsten te vertonen. Overigens moeten we Bart nog wel een applausje geven voor zijn mooie AM3-score. Ook mag het duidelijk zijn dat het met deze opzet alleen voor de echte diehards mogelijk is om deel te nemen, maar eigenlijk was dat ook de bedoeling...
Meer info volgt nog, zoala de hardware die gebruikt zal worden. Vrijdag wordt bekend gemaakt wie er door gaat naar Parijs.
AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750
Verwijderd
Me?Ook geven we een MSI R5850 Twin Frozr II weg. Wie de hoogste scores met een MSI moederbord behaalt, wint deze grafische kaart van ATI met dual-fan-koeler[/b].
Ironie, o, ironie. Had je de moeite gedaan om een valide score te submitten had niet ik, maar jij als vierde afgezakt naar Eindhoven.genoeg mensen met een P55 cpu / moederbord, wellicht sommige die door de contest een stap richting droogijs maken of noem maar op. iedereen die een beetje bekend is met hwbot, en gekeken heeft naar wat voor Hardware voor superpi 1M en AQ3 gebruikt word, acht zichzelf haast van te voren al kansloos, wat de contest ( en het aantal deelnemers ) niet ten goede komt.
Ik organiseer het niet, maar de contests die ik tweakers samen met fabrikanten heb zien doen, zijn altijd zo elitair, steenvast altijd een stuk of 3-5 personen en voor de rest niemand. de weinige, of niet bestaande restricties die met deze overclocking events komen zorgen er in mijn ogen voor dat hier ook eigenlijk nooit verandering in zal komen.
Dat is aan Janneke, Massman. Maar eh, krijg je nog niet genoeg hardware van MSI?Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:39:
[...]
Me?![]()
[...]
Ironie, o, ironie. Had je de moeite gedaan om een valide score te submitten had niet ik, maar jij als vierde afgezakt naar Eindhoven.
4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro
Had jij het gepikt als je door je cpu-z validatie niet door mocht? dus als ik met me stock amd rigje meegedaan had, had jij het mij gegund? Goudeerlijk kan je zijn, maar deze reaktie slaat dus echt nergens op.Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 17:39:
[...]
Me?![]()
[...]
Ironie, o, ironie. Had je de moeite gedaan om een valide score te submitten had niet ik, maar jij als vierde afgezakt naar Eindhoven.
Jongens, dat als, dan, maar-gedoe, schieten niemand iets mee op. Als er een andere score was geweest, met iemand die op water, droogijs of iets dergelijks zijn best had gedaan, dan had Massman inderdaad pech gehad. Laten we het daar bij houden.thijszor schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:18:
[...]
Had jij het gepikt als je door je cpu-z validatie niet door mocht? dus als ik met me stock amd rigje meegedaan had, had jij het mij gegund? Goudeerlijk kan je zijn, maar deze reaktie slaat dus echt nergens op.
Verwijderd
Ik had het niet leuk gevonden, maar uiteindelijk zijn het de regels die bepalen wat gebeurt. Wat ik ervan zou vinden is dan van ondergeschikt belang.thijszor schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:18:
[...]
Had jij het gepikt als je door je cpu-z validatie niet door mocht? dus als ik met me stock amd rigje meegedaan had, had jij het mij gegund? Goudeerlijk kan je zijn, maar deze reaktie slaat dus echt nergens op.
Gefeliciteerd heren! De concurrentie was moordend
975 ES

[ Voor 6% gewijzigd door nFo op 27-05-2010 00:05 ]
Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz
In dit geval lijkt het juist de regels die omzeilt wordenVerwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 22:52:
[...]
Ik had het niet leuk gevonden, maar uiteindelijk zijn het de regels die bepalen wat gebeurt. Wat ik ervan zou vinden is dan van ondergeschikt belang.

En aan de winnaars van morgen... See you in Paris.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro