[Laptop] Type nummer HP met Draakpatroon

Pagina: 1
Acties:

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik was in April op een beurs waar ik een nieuwe HP laptop zag met een draken patroon in de cover, kan deze alleen neit terug vinden op hun site.

Iemand een idee over welk type nummer ik het heb, deze moet namelijk mijn Artist Edition gaan vervangen :)

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16-11 20:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

MrJey schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 15:30:
Ik was in April op een beurs waar ik een nieuwe HP laptop zag met een draken patroon in de cover, kan deze alleen neit terug vinden op hun site.

Iemand een idee over welk type nummer ik het heb, deze moet namelijk mijn Artist Edition gaan vervangen :)
Ik zou het model niet weten, maar voordat je een laptop koopt puur op uiterlijk: je weet dat je coverstickers kan kopen right?

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
kKaltUu schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 15:33:
[...]

Ik zou het model niet weten, maar voordat je een laptop koopt puur op uiterlijk: je weet dat je coverstickers kan kopen right?
I know, ik mag een nieuwe laptop uitzoeken ivm garantie/reparatie problemen.

Ik dacht dat dit model een i3/i5 had en een uitstekende videokaart (beter dan de 8400m die ik nu heb tenminste).

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

MrJey schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 15:30:

Contact opnemen met HP is een goede mogelijkheid.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Bedoel je toevallig de HP Envy ?

Daar zit een patroon op de behuizing gelazered.
Anders is het een HP Pavilion, die hebben tegenwoordig allemaal al een sticker met een patroontje.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Mja, dan, welke.... Misschien ook handig: Wat voor formaat had de notebook? 13,3", 14,1", 15,6", 17,3" of wellicht het nieuwe 14,5".

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12 21:47
Tis de DV3 serie. Heeft overigens ook een touchscreen scherm, maar geen tabletmodus. Hij is 13,3" maar is (door het touch) wel vrij dik.

pricewatch: HP Pavilion DV3-2350ED (VY347EA)
Pagina: 1