Toon posts:

Certificaat Error - webmail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik zit met een vervelend probleem. Ik heb op mijn Exchange 2007 een SSL-certificaat aangemaakt. Nu blijkt dit niet zo correct te verlopen. wanneer ik via IE of Firefox (vanaf internet) naar mij webmail browse, krijgt ik steeds een foutmelding over het certificaat: the certificate cannot be verified up to a trusted certification authority.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? of moet ik toch een officieel ssl-certificaat kopen?

alvast bedankt!

• Dirtyrockers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:19
dit kan door het certificaat te installeren op je pc.

of door een certificaat aan te schaffen.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Self-signed certificate aangemaakt? De naam verklaart eigenlijk je probleem al een beetje, of niet soms?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:34
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:22:
Hallo,

ik zit met een vervelend probleem. Ik heb op mijn Exchange 2007 een SSL-certificaat aangemaakt. Nu blijkt dit niet zo correct te verlopen. wanneer ik via IE of Firefox (vanaf internet) naar mij webmail browse, krijgt ik steeds een foutmelding over het certificaat: the certificate cannot be verified up to a trusted certification authority.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? of moet ik toch een officieel ssl-certificaat kopen?

alvast bedankt!
Als jezelf zo'n certificaat genereert zal je op heel veel plaatsen nog steeds de melding krijgen van een onveilig certificaat, hij kan nl. nog steeds niet geverifieerd worden.
Als je de melding wil kwijt raken zal je er een moeten kopen.