HDD vervangen

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke waus
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-07 14:59
Liefste menson,

Ik zou graag een nieuwe mijn hdd vervangen maar wil niet alles kwijtraken of windows opnieuw installeren.

Weet een van jullie of dit mogelijk is? Is er een progje voor ofzo?

Reden: Call of duty maps laden te langzaam Xd. Het spel is al begonnen als ik klaar ben met laden. Zo kan ik natuurlijk niet ownen ;p .

pc:
CPU: Q6600
Vid: HD Radeon 4870 Vapor-X

Alsvast bedankt!

Groeten,

Timon Schneider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:43
Zoek maar eens op hdd clone/imaging tools. Bekende voorbeelden zijn oa Norton Ghost en Acronis TrueImage. Een gratis variant is bv CloneZilla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke waus
Bedankt voor de snelle reactie. op computerforum.nl hadden ze na een week nog niet gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je al gekeken met een benchmark tool waarom je PC zo langzaam is of voelt? Voor hetzelfde geld is je PC altijd al traag omdat je een bepaalde driver mist op je controller; vervangen van HDD gaat dan niet helpen.

Iets minder spreektaal a.u.b.; "ownen" en andere wazige smilies kennen we hier niet allemaal.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke waus
Ooh excuses voor het ongemak. Mijn fout...

Waar kan ik zo'n benchmark vinden? Heeft u een tip?

Groeten,

Timon Schneider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:08

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Beste Gekke waus, hier op GoT gaan wij er vanuit dat een ieder ook enig eigen initatief toont, door eerst eens de FAQ's door te nemen of de GoT search te gebruiken. Dit heb jij duidelijk niet gedaan, want anders zou jij niet deze vraag op deze manier stellen.

Er zijn inderdaad programma's waarmee je een image kunt maken van de oude hardeschijf om deze terug te zetten naar de nieuwe hardeschijf, of door beide hardeschijfen tegelijk in het systeem te hangen de eene hardeschijf naar de andere te clonen.

Verder kan het traag reageren ook een andere oorzaak hebben, zoals achtergrond processen of een zwaar gefragmenteerde hardeschijf. Ik zou zeggen verdiep je eens een beetje in de materie.

Aangezien je hier toch al sinds februari rondt loopt, moet je toch wel enigszins weten hoe het hier op het forum er aan toe gaat, daarom vanwege het gehele gebrek aan het tonen van enig eigen inzet gaat dit topic op slot.

[ Voor 21% gewijzigd door _Dune_ op 14-05-2010 14:04 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.