• joep1222
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-02 12:22
laat maar heb al iets gevonden

MVG
Joep1222

[ Voor 96% gewijzigd door joep1222 op 14-05-2010 13:52 ]

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:30
Verwacht je hier iemand te vinden die alledrie bezit en jou uitsluitsel kan geven? Ik neem aan dat je dit zelf wel kan uitzoeken.

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:47

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Ik neem je topic even over, aangezien het vrij nutteloos lijkt om nog eenzelfde topic te openen.

Ik ben op zoek naar een mediaspeler en hij moet voldoen aan de volgende eisen;

- Niet te duur
- Hdd lijkt me overbodig (wat maakt een HDD handig in mediaspeler? Ik stream vanaf een NAS)
- Wlan is een verplichting, N graag
- Liefst niet te groot en laag in energieverbruik
- Hij moet overweg kunnen met alle bekende formaten, ik stream nu op mn PS3 maar de lack of subtitles en MKV support etc is erg storend
- HDMI zou leuk zijn, maar component mag ook, al heb ik toch het liefst HDMI

Het gaat er gewoon om dat ik alles wat ik mis bij de PS3, trage performance, weinig ondersteuning voor formaten en VOB etc, wil ik gewoon terug in 1 apparaat wat niet te duur is, en makkelijk in gebruik is.

Ik kwam zelf uit bij de Asus Oplay, en de Mede8er MED500x, alleen twijfel ik of die ook echt alles aankunnen wat ik verwacht.

Edit, ik zie ook dat op de Ac Ryan Mini een optionele wifi dongle beschikbaar is, wat wel een leuke verassing is, is dit een universele dongle, of puur voor de mini zelf?

[ Voor 8% gewijzigd door master_viper op 14-05-2010 14:51 ]

-= Very annoying forum person =-

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:47

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Niemand?

-= Very annoying forum person =-

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-02 13:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

master_viper schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 14:44:
Ik neem je topic even over, aangezien het vrij nutteloos lijkt om nog eenzelfde topic te openen.
Ik neem het topic even over, aangezien we allemaal wel weten dat aanschaftopics niet de bedoeling zijn op GoT.

Bovendien weet je ook wel dat bumpen binnen een dag niet gewenst is.

Dit topic is gesloten.