Sinds het begin dat ik mijn 320N heb, kamp ik al met wireless problemen. Ik kan niet altijd verbinden met de wireless (vindt hem wel kom er gewoonweg niet op), heb dit met meerdere laptops. Dit probleem treedt zich meerdere malen per week op, dus is erg frustrerend.
Uit / aan van de router heeft geen zin, ik moet dan met de kabel inloggen, de wireless channel veranderen en dan kom ik er weer op.
Tijdje geleden de dd-wrt firmware erop gezet, in de hoop dat ik dan van deze problemen af was... Niet dus.
- Channel op auto heeft geen zin;
- Niet elk channel laat altijd 54Mbps zien, vaak bijvoorbeeld 11;
- Maak gebruik van G only.
Ik lees dat veel mensen problemen hebben met deze routers, maar zie geen concrete oplossingen. Router wordt ook niet absurt heet, ik heb het idee dat de wireless channels vollopen ofzo dat er teveel draadloze apparaten in de buurt zijn op dat channel? Kun je zoiets controleren?
Uit / aan van de router heeft geen zin, ik moet dan met de kabel inloggen, de wireless channel veranderen en dan kom ik er weer op.
Tijdje geleden de dd-wrt firmware erop gezet, in de hoop dat ik dan van deze problemen af was... Niet dus.
- Channel op auto heeft geen zin;
- Niet elk channel laat altijd 54Mbps zien, vaak bijvoorbeeld 11;
- Maak gebruik van G only.
Ik lees dat veel mensen problemen hebben met deze routers, maar zie geen concrete oplossingen. Router wordt ook niet absurt heet, ik heb het idee dat de wireless channels vollopen ofzo dat er teveel draadloze apparaten in de buurt zijn op dat channel? Kun je zoiets controleren?
[ Voor 4% gewijzigd door S_tef op 14-05-2010 13:21 ]