Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn vader wilde een nieuwe telefoon kopen en heeft toen de Samsung Star gekocht, omdat hij zo'n lange stand-by tijd had. Echter hierbij volgde een probleem. Mijn vader probeerde hem te koppelen met de BMW X3, dit werkte allemaal perfect, echter de BMW X3 kon het telefoonboek niet openen. Hij gaf wel aan van verbonden en kon gewoon gesprekken ontvangen en verzenden. Het enigste probleem is dus dat hij het telefoonboek niet kan openen via de BMW en dit is toch wel erg belangrijk als je aan het auto rijden bent en je wilt bellen.

Bij voorbaat dank,

Roel

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-11 17:01
Lijkt me niet het probleem van de telefoon, maar meer met de carkit in de BMW, misschien even langs de garage voor meer info?

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, de oude mobiel van mijn vader deed het echter wel in deze auto. Dat is een oude Motorola V3. We hebben ook al 2 keer met de garage gebeld en die zeiden dat je de telefoonlijst moest verzenden naar je BMW. Dit vond ik dus een beetje raar, want als je dat via bluetooth gaat doen dan stuur je gewoon bestanden en dan zegt hij "Verzending mislukt".

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-11 17:01
Maar je telefoon kan wel goed verbinden met de bluetooth carkit? Meestal moet je een wachtwoord invoeren.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Verwijderd

Topicstarter
Hij kon goed verbinden met de bluetooth carkit. Wachtwoord moesten we uiteraard ook invoeren. Alles werkte behalve de telefoonlijst. Die kon je niet openen.

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:38

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Dat is vaak zo, de nieuwste series van de BMW, Mercedes etc. ondersteunen 9 van de 10x niet de telefoon die dan bij de tijd is.
Pagina: 1