Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ik sta ingelogd ondanks nieuw wachtwoord

Pagina: 1
Acties:
  • 303 views

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 08:07
Omdat ik mijn T.net-wachtwoord gemiddeld na 34 seconden alweer vergeten ben (alle wachtwoorden overigens, eigenlijk gewoon alles), en ik even op mijn telefoon wilde inloggen had ik een nieuw wachtwoord opgevraagd. Is het dan de bedoeling dat ik gewoon ingelogd blijf op pc's waar ik onder het oude wachtwoord ingelogd was?

Opzich geen probleem hoor maar het viel mij op, wellicht willen de devs dit gedrag helemaal niet namelijk :)

/edit AARGH ik dacht toch zeker in lieve devvers te posten, kickt m maar ff daarheen plix...

[ Voor 9% gewijzigd door _eXistenZ_ op 14-05-2010 12:25 ]

There is no replacement for displacement!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Als het goed is worden je sessies pas uitgelogt op het moment dat je een nieuw wachtwoord activeert (middels de mail).

[ Voor 8% gewijzigd door crisp op 14-05-2010 12:29 ]

Intentionally left blank

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-11 16:13

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Dat zijn die sessies, die kan je allemaal bekijken en stoppen onder het tabblad my tnet, daar staat een subtab met sessies ;)

Signature

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-11 08:07
crisp schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 12:29:
Als het goed is worden je sessies pas uitgelogt op het moment dat je een nieuw wachtwoord activeert (middels de mail).
Ja dat is mijn probleem juist, nadat ik op mijn werk mijn telefoon ingelogd was met een nieuw wachtwoord, stond ik 's avonds gewoon vrolijk ingelogd op mijn pc toen ik weer thuis kwam en deze aanslingerde. Het lijkt mij vanuit veiligheidsoverwegingen niet slecht om als je een wachtwoord opvraagt gewoon alle sessies te killen die op dit moment nog bestaan.
BGB4rn schreef op vrijdag 14 mei 2010 @ 12:30:
Dat zijn die sessies, die kan je allemaal bekijken en stoppen onder het tabblad my tnet, daar staat een subtab met sessies ;)
Ik weet.

[ Voor 34% gewijzigd door _eXistenZ_ op 16-05-2010 15:41 ]

There is no replacement for displacement!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

_eXistenZ_ schreef op zondag 16 mei 2010 @ 15:39:
[...]

Ja dat is mijn probleem juist, nadat ik op mijn werk mijn telefoon ingelogd was met een nieuw wachtwoord
Dan is dat een bug :)
Het lijkt mij vanuit veiligheidsoverwegingen niet slecht om als je een wachtwoord opvraagt gewoon alle sessies te killen die op dit moment nog bestaan.
Daarmee enable je een soort van denial of service; ik zou dan jouw sessies kunnen laten uitloggen door gewoon voor jouw account een nieuw wachtwoord aan te vragen. Vandaar dat we dat ook pas doen (of iig zou dat zo moeten zijn) als het nieuwe wachtwoord geactiveerd wordt.

Intentionally left blank

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

En nu niet meer :Y)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.