iPhone voorwaarden prijs App Store

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob_check_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Beste leden,

net mijn Macbook Pro gisteren gekocht, nu al volledige liefde ervoor.
Ook begonnen met mijn eerste iPhone app in xcode, en het gaat al redelijk lekker.
Mijn vraag is nu; stel ik maak iets simpels, zijn er voorwaarden voor de prijs die je ervoor wilt vragen?
Mag je zomaar (bijvoorbeeld uiteraard) gewoon 100 euro ervoor vragen? Of stelt Apple eisen aan dat je echt moet argumenteren waarom je er zoveel voor vraagt?
Ik heb net gegoogled maar kan er niets over vinden... vandaar dat ik dit ff post.
gr. Bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dat mag je helemaal zelf weten.

Er zijn echter wel voorbeelden van apps die heel duur waren (€999) en eigenlijk niks deden waar veel klachten over binnenkwamen: die zijn verwijderd. Maar in beginsel ben je er helemaal vrij in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob_check_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
nice! thanks voor het snelle antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 10:18
Die keuze staat vrij inderdaad, maar net als in de echte wereld, vraag je 100 Euro voor een app die wat uitrekent en meer niet... dan koopt zo goed als niemand het + je krijgt een zeer slechte reputatie. Ik ben ook bezig met een groot project, duurt eeuwen, maar dit doe ik puur omdat ik meteen goed wil beginnen. Tussentijds doe ik waarschijnlijk iets kleins voor 50 cent of gratis, maar nog steeds op een goede manier hoop ik.