Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Underminer
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-05 17:45
Zie de gekoppelde producten.

In de QVL lijst voor het moederbord vind ik het ocz geheugen niet terug. De populaire kinston valueRAM wel, maar die is trager.

Ik ben van plan om een amd 1055T over te klokken naar +/- 3.2 ghz.
Hebben jullie ervaring met deze combinatie, en wat adviseren jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:13

epic_gram

undercover moderator

Ik zou het niet doen, OCZ is vrij moeilijk wat compatibiliteit betreft. Asrock weet ik niet, maar het is van hetzelfde moederbedrijf als asus, en asus is daarin ook vrij moeilijk.

Bovendien merk je het snelheidsverschil niet of nauwelijks. Ik zou voor de zekerheid voor kingston gaan, alhoewel ocz beter klokt.

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346574

ik heb laatst een nieuw moederbord + geheugen gekocht, het geheugen wat ik kocht stond ook niet op de lijst van het moederbord maar het werkt wel gewoon..

het is dus een kwestie van uitproberen maar als je zeker wilt zijn moet je toch voor geheugen gaan wat op de lijst staat van het moederbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-04 20:06
gewoon de Kingston nemen, klokt ook wel mee over als het nodig is. en die 400 mhz overclock trekt het makkelijk. ga voor safe en stabiliteit. oftewel de Kingston, mijn 1333mhz set draait zelfs op stock voltages op 1600mhz. dus ik zie geen probleem hier.

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Underminer
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-05 17:45
Bedankt voor het advies, heb de kingston besteld.