Ik ben momenteel op zoek naar een gesloten hoofdtelefoon die ik vooral zal gebruiken voor het luisteren van muziek op mijn PC of Laptop. Ik ben niet van plan om hiermee DJ dingen te gaan uitoefenen maar ik hecht toch veel belang aan de kwaliteit van geluid.
Ik luister vooral veel house/techno/dance waar de bass dus zeker en vast goed moet worden weergegeven. Na een zoektocht heb ik er een paar uitgezocht en zou graag jullie mening hierover eens weten of eventuele andere voorstellen. Dit omdat ik geen benul heb van de frequenties en noise cancelling toestanden en dit toch misschien zeer belangrijk is.
Hier wat ik tot nu toe gevonden heb en wat mij zeker aanspreekt, budget ligt hem maximum tot € 75 omdat het enkel en alleen maar bedoeld is om wat muziek te luisteren. Hij moet ook zeker en vast confortabel zitten:
pricewatch: Shure SRH240 (Zwart)
pricewatch: AKG K 518 DJ (Zwart)
productreview: Sennheiser HD 428 (Zwart) review door dubbeldekkert
pricewatch: Sennheiser HD 205 (Zwart)
Ik luister vooral veel house/techno/dance waar de bass dus zeker en vast goed moet worden weergegeven. Na een zoektocht heb ik er een paar uitgezocht en zou graag jullie mening hierover eens weten of eventuele andere voorstellen. Dit omdat ik geen benul heb van de frequenties en noise cancelling toestanden en dit toch misschien zeer belangrijk is.
Hier wat ik tot nu toe gevonden heb en wat mij zeker aanspreekt, budget ligt hem maximum tot € 75 omdat het enkel en alleen maar bedoeld is om wat muziek te luisteren. Hij moet ook zeker en vast confortabel zitten:
pricewatch: Shure SRH240 (Zwart)
pricewatch: AKG K 518 DJ (Zwart)
productreview: Sennheiser HD 428 (Zwart) review door dubbeldekkert
pricewatch: Sennheiser HD 205 (Zwart)