Toon posts:

[Asus HD5770] War Rock maps laden traag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik zit met het volgende probleem.
Ik speel het online spel warrock met 2x een HD5770 in crossfire opstelling.
Mijn probleem is als volgt:
Sinds ik de kaarten erin heb gezegt met de crossfirebrigde is het laden van mijn maps er traag.
Met mijn oude videokaart (9800GT) lade hij de map snel, nu krijgt ik eerst kort een zwart/scherm en dan blijft het laadbalkje hangen op verschillende punten.

Mensen waarmee ik game starten na het laden van de map binnen 10seconden, maar ik start pas bij de 2e keer 10seconden. Dit werkt erg in mijn nadeel en ik snap er niks van.

Wat ik ook graag wil is dat ik een 'quick spawn' kan krijgen, dit had ik bijna bij de 9800GT. Je laadt de map en start op 10sec af te tellen. Nu is het zo dat ik pas bij de 2e keer van 10sec naar spawn(start=0) kan beginnen

Kan iemand mij aub helpen?
Als er meer informatie voor nodig is vraag het gerust!

*Mr. Dave

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:40

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Laadtijden in levels zijn mogelijk een driver issue. Dat was bij BF:BC2 iig het geval. Update naar de meest recente driver versie en hoop dat het een issue is die daarin gefixed is. Verder kun je hiervan ook melding doen bij AMD, zodat ze er wellicht in een volgende driver aan werken.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inderdaad vernomen dat het bij BF zo was.. Is dit met een nieuwe driver update toen verholpen ?

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Het staat in de lijst met fixes, dus ik denk het wel.

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er nog meer suggesties?

Misschien weet iemand al wel een mogelijk iets?

Verwijderd

Hoe ben je van de 9800GT naar de HD5770 overgestapt? Driver verwijderd? Zo ja, ook met een driver sweeper/cleaner? Of is het een hele schone Windows install?

Zie namelijk zo één, twee, drie niet dat het vaker voorkomt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gewoon mijn oude videokaarten eruit gehaald.. daarvoor in de plaats 2x de HD 5770

Verwijderd

Dan zal dat je probleem wel zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Dus wat zijn de mogelijke opties wat ik kan doen ?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:03

D4NG3R

kiwi

:)

^ Driversweeper eroverheen gooien, alle drivers van Nvidia & ATI eraf gooien en dan weer opnieuw CCC 10.4 installeren!

Driversweeper download:
http://downloads.guru3d.c...787877eef9ef4b235b9146e96

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 15-05-2010 15:09 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Iedereen die een topic opent wil geholpen worden. Zo overduidelijk *HELP* in de titel is dus alleen maar onnodig schreeuwerig. Aangepast :)

Verwijderd

Topicstarter
Oke danku, en sorry voor de titel dan =D

Maar wat zijn de mogelijke opties om dit te verhelpen ?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2010 15:41 ]

Verwijderd

Driversweeper en opnieuw de ati drivers installeren

Verwijderd

Topicstarter
Wat houd driversweeper precies in ??

• Sinester
  • Laatst online: 19-02 10:44

Sinester

Game Guru

Driver sweeper haalt alle oude drivers weg.

Als je eerst een Nvidia kaart hebt met nvidia drivers, en dan stop je opeens een ATI kaart erin, dan is de kans heel groot dat je driver problemen gaat krijgen

dus eerst met driver sweeper alle Nvidia driver verwijderen, dan de laatste drivers van de ATI site installeren.

Hello there

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Wat zeg jij nu:
Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 16:11:
Wat houd driversweeper precies in ??
Wat zij ik een uur eerder:
D4NG3R NL schreef op zaterdag 15 mei 2010 @ 15:08:
^ Driversweeper eroverheen gooien, alle drivers van Nvidia & ATI eraf gooien en dan weer opnieuw CCC 10.4 installeren!

Driversweeper download:
http://downloads.guru3d.c...787877eef9ef4b235b9146e96
Wel goed lezen he, want ik had het je allang gezegd... 8)7 .

Driversweeper doet precies wat de titel zegt, het "Sweept" de drivers van je hardeschijf af, OOK registerbestanden. Welke normaal niet weg gaan.

Je haalt alle drivers van ATI en Nvidia weg. En herinstalleert CCC (ATI drivers) 10.4 hierna.
Download deze als je hem nog niet hebt, ga niet de drivers vanaf de CD installeren. want deze zijn geheid niet up-to-date.

[ Voor 32% gewijzigd door D4NG3R op 15-05-2010 17:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt, sorry voor het niet goed lezen... ik dacht misschien zijn er nog meerdere opties als herinstaleren en die driversweeper

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Hoezo? Dit is een van de snelste ingrepen :P Beter als dat je bijvoorbeeld heel Windows OID zou moeten herinstalleren :P

[ Voor 14% gewijzigd door D4NG3R op 15-05-2010 17:58 ]

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Modbreak:Dit begint toch wel heel erg op een dieptepunt in eigen inzet te lijken. Van nu af aan gaat TS alles wat hij hier aandgedragen krijgt eerst zelf maar eens goed onderzoeken. Mochten er nog echte breinbrekers zijn dan mag dat hier gepost worden, maar bij de volgende opzoekvraag zet ik het topic op slot.
Pagina: 1