Ik ben van plan een nieuwe televisie aan te schaffen en heb er al een paar uitgezocht. Omdat ik niet precies weet wat de verschillen in beeldkwaliteit precies zijn, en de laatste tijd de ontwikkelingen niet meer echt heb bijgehouden, weet ik niet welke ik moet kiezen. Qua ontwerp gaat mijn voorkeur in ieder geval uit naar Samsung. De smalle randen samen met de hoogglans afwerking vallen bij mij zeer in smaak. Als ik echter op de prijs en beelddiagonaal let komen de modellen van LG beter uit. Welke is volgens jullie de beste keus? En waarom? Suggesties van andere modellen zijn ook welkom, maar ze moeten wel smalle randen en een mogelijkheid tot bevestigen aan de muur hebben.
Ik vind die samsung serie 6 geweldig, gelikte menu's, veel media afspeel mogelijkheden (mkv etc), lan, wlan vis extra usb ding, slot voor de ci+ module van ziggo. en het beeld is vaak een keuze van goed afstellen
Welke bedoel je precies?fish schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 22:28:
Ik vind die samsung serie 6 geweldig, gelikte menu's, veel media afspeel mogelijkheden (mkv etc), lan, wlan vis extra usb ding, slot voor de ci+ module van ziggo. en het beeld is vaak een keuze van goed afstellen
Het is niet een specifieke tv. maar een aantal mogelijkheden die er bij serie 6 er bij is gekomen, en de serie 6 tv's die ik heb gezien (bijv bij m'n buurman waar ik vrij intensief heb gekloot ermee) spreken me tot nu toe erg aan. ook het beeld. ik las ergens anders btw dat er nog geen led tv van serie 6 is maar dat zou wel een inmiddels achterhaald kunnen zijn
dat wil niet zeggen dat alle modellen alle feutures hebben, maar de buurman heeft een erg leuke 32 inch net een boel features
dat wil niet zeggen dat alle modellen alle feutures hebben, maar de buurman heeft een erg leuke 32 inch net een boel features
ik zelf heb de LG SL8000 gekocht het is een heerlijke tv met een goede kleurstelling wat ik wel zo belangrijk vind met het gamen als films kijken wat dat doe ik het meeste met deze tv.
Ik heb hem nu 3 maanden en bevalt nog steeds.
Qua randen deze is helemaal vlak dus niet een opstaande rand op de tv wat hem heerlijk smooth maakt.
Mocht je meer vragen hebben let me know.
Ik heb hem nu 3 maanden en bevalt nog steeds.
Qua randen deze is helemaal vlak dus niet een opstaande rand op de tv wat hem heerlijk smooth maakt.
Mocht je meer vragen hebben let me know.