Toon posts:

Bluetooth speakers a la Linx B-Tube

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb helaas mijn Linx B-Tube welke ik met mijn Blackberry Storm gekregen heb, aan de speakerhemel moeten overdragen *sad*

Nu lijkt het erop dat ik de B-Tube hier niet meer kan krijgen en via Amazon.co.uk wel maar ik heb geen creditcard en kan dus niet bestellen bij hen... *snif*

Nu ben ik dus op zoek naar een vervanger van dit dingetje. Geluidskwaliteit was goed en het belangrijkste is bluetooth zodat ik beter geluid heb met redelijk goed bereik (10m) op mijn laptop en mobiel.

Ik heb deze gezien:
http://www.pdashop.nl/pro...le-bluetooth-speaker.html
maar die vind ik eigenlijk veel te duur.
Toen kwam ik deze tegen:
http://www.pdashop.nl/pro...ni-bluetooth-speaker.html
En die lijkt me wel wat, jammer dat ik niet weet wat voor geluid eruit komt. Qua prijs is dit ongeveer wat ik uit wil geven.

Nu vraag ik me af of er hier mensen zijn die meer van dergelijke producten kennen en/of mensen dergelijke producten misschien bij saturn of mediamarkt hebben zien liggen, dan sta ik daar namelijk om 9 uur morgenochtend voor de deur. Deze speakers zijn "echt" onmisbaar voor me.

Helaas ga ik het niet voor elkaar krijgen om de Linx B-Tube te repareren op korte termijn. If ever... vrij complex namelijk.

Kent iemand nog meer apparaten welke de moeite waard zijn om naar te kijken voor me? Ik heb gezocht, zowel hier, als google, als kieskeurig, etc etc. Maar het aanbod is vrij karig onder de 100 euro (daarboven overigens ook) en dat valt me een beetje tegen, dus ik vermoed dat ik gewoon niet goed gezocht heb. Een helpende hand hierbij wordt zeer gewaardeerd :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er 1 via eBay besteld. De kwaliteit voor deze prijs is echt ongelooflijk. Sure, de sony mbs-400 is waarschijnlijk beter, van de mbs-200 weet ik het niet. Van deze weet ik de kwaliteit zeker doordat ik hem gebruikt heb. En als iemand ernaar op zoek mocht zijn, hij is bij amazon.co.uk nog te krijgen voor slechts 19,99 (british pounds). Dus als je een credit card hebt, dan is dat (so far) de goedkoopste plek om hem aan te schaffen, voor zover ik kon achterhalen althans.

edit: heb vannacht op youtube de reviews een beetje zitten bekijken. Had namelijk bijna de logitech gekocht die ik in bovenstaande post heb gelinkt. Als ik op de reviews op youtube en het daarbij horende geluid af moet gaan dan zijn zowel de sony mbs 200 als 400 en de linx b-tube qua geluidskwaliteit beter. De logitech zal er niet heel erg ver achter zitten, maar toch wel aardig wat. Hij oogt echter wel weer wat mooier dan de sony's imho. De 4gear kan ik niets over zeggen tot nu toe maar de linx scoort op alle fronten meer dan voldoende. So....

Just thought I'd share. Ben een behoorlijke tijd aan het speuren geweest naar een mobiel setje namelijk wat via BT AD2P en een goede accuduur dingen afspeelt en echt veel reviews oid kon ik er niet van vinden, dergelijke apparatuur.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2010 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-02 13:49
Dit is een heel oud topic, maar ik kwam hem tegen bij de search en ik zit met hetzelfde probleem.

Ik zou graag de Logitech Pure-Fi Mobile willen, maar die is nergens meer verkrijgbaar (ook niet voor een fatsoenlijke prijs op E-bay), en op Marktplaats reageren ze niet.
Enig redelijk geprijsd alternatief is de Creative D100, maar die werkt op batterijen en niet op een accu. Heeft iemand enig idee of er misschien een fatsoenlijke ~50 - 100 euro uit het buitenland is te halen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seeKo schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 01:24:
Dit is een heel oud topic, maar ik kwam hem tegen bij de search en ik zit met hetzelfde probleem.

Ik zou graag de Logitech Pure-Fi Mobile willen, maar die is nergens meer verkrijgbaar (ook niet voor een fatsoenlijke prijs op E-bay), en op Marktplaats reageren ze niet.
Enig redelijk geprijsd alternatief is de Creative D100, maar die werkt op batterijen en niet op een accu. Heeft iemand enig idee of er misschien een fatsoenlijke ~50 - 100 euro uit het buitenland is te halen oid?
Monster heeft nu ook een klein bluetooth speakertje. Misschien een goed alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
seeKo schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 01:24:
waarom is het een minpunt dat de D100 op batterijen werkt? Een accu wordt slechter na een tijdje, batterijen vervang je gewoon door nieuwe.
Ik heb de D100 en ik ben onder de indruk van hoe goed het werkt. Het geluid is niet bijzonder, maar ik ben dan ook een dolby surround set gewend en daar moet je het natuurlijk niet mee vergelijken. Voor een speaker voor in de tuin of op het strand oid is het ideaal.