Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb recentelijk de Nox Live 2 behuizing gekocht.
Dit eigenlijk blindelings, op basis van mijn selectiecriteria.
Uiterlijk (passend bij mijn zwarte Marantz AV receiver), formaat (breedte < 40 cm en hoogte < 16 cm) en imon (display en AB) en uiteraard alle ruimte binnen in voor HD's, optical drive en ATX MB.

De kast werd geleverd zonder schema (wel voor de imon delen).

Vraag is nu of iemand ervaring heeft met deze kast (en zijn ervaringen wil delen).

Problemen die ik heb zijn de volgende:

Bevestiging van de optical drive en eventuele andere (horizontaal te plaatsen) apparaten (niet zichtbaar) is aan één kant onmogelijk, of ik moet iets over het hoofd gezien hebben. Een verticaal slot voor een HD is wel volledig bereikbaar.

Het imon schema is onduidelijk over één los onderdeel wat eruit ziet als een IR oog met aan twee draadjes verbonden zwarte platte stekker, die lijkt op een halve interne USB aansluiting. Vraag is nu of dit onderdeel nodig is of dat er al een ir oog bevestigd is onder het led display.

Ik heb uiteraard gegoogeld zowel voor de kast als voor het ir oog, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaroen89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 21:21
ik heb de kast nu ook, je kunt de optical drive alleen via de voorkant plaatsen. het IR oog waar jij het over hebt lijkt me eerder een klein speakertje dat alarm geeft als je kast bijv. te warm wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvdMeulen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09-2024
Ik zit er aan te denken om ook een Nox Live 2 aan te schaffen voor mijn HTPC.
Echter kan ik nergens vinden hoeveel ruimte er intern is. Ik zou graag willen weten wat de beschikbare ruimte is voor de videokaart.
Weet iemand dit? en zou je dit dan hier die informatie kunnen plaatsen?

Ik heb ook al NOX zelf gemailed, maar ze mailen me helaas niet terug.

Praat maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvdMeulen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09-2024
Ik heb inmiddels 2 locaties gevonden waar een review voor deze kast staat. Helaas in een voor mij lastige taal, dus Google-Translate to the rescue!

http://www.awardfabrik.de/gehause/nox-xtreme-live-2.html

http://www.todohtpc.com/cajas-y-equipos-htpc/nox-live-2.html

Echter staat ook hier weer niet hoeveel ruimte beschikbaar is voor een videokaart :|

Praat maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaroen89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 21:21
Ik heb 23 cm over tot de voeding, echter zullen de kabels die uit de voeding komen nog wel in de weg zitten. Heb er overigens wel een redelijk grote voeding in zitten volgens mij. (coolermaster m620)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aron225
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-05-2021
vandaag ook deze case vol gestouwd met ouwe rommel dat ik nog had liggen..
dit is wel ongeveer het maximaal haalbare, gezien de grootte's

ik heb er in zitten:

el cheapo aopen 350watt psu (word nog vervangen voor iets knaps)
asus p5w dh deluxe
sapphire x1900xt
4gb Adata ddr2-800 4-4-4-12
500 gb samsung spinpoint f1
lg dvd brandertje

kan eigenlijk net wel/net niet..
stekkers die uit de voeding komen zitten tegen de achterkant van de vga kaart.

kunnen ook niet over de vga-kaart, gezien je dan de deksel er niet meer op krijgt.
zometeen nog even snel windows-je er op knallen, en eens kijken of we het vfd schermpje aan de praat krijgen (staat nu blanco)

M17x r4 | i7-3610qm | gtx 675 2gb gddr5 | 120hz 1080p 3d display | 6gb 1600mhz ddr3 | nvidia 3d vision | recon3d audio | win 7 hp | samsung 840PRO 256gb | seagate momentus 500gb 7200rpm

Pagina: 1