Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds er de laatste twee dagen mensen van/namens Glashart bij mij in de straat en voortuin aan het graven zijn geweest(Merwedestraat Dordrecht) heb ik een slecht radio/tv-signaal. Vooral de digitale ontvangst is plotseling slecht. Allemaal knipperend beeld. Af en toe valt het digitale signaal zelfs helemaal weg.

Hebben meer mensen hier ervaring mee? :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincedd
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:56
zullen wel een cai kabel geraakt hebben in de straat.en snel het gat dichtgegooit hebben en gehoopt hebben dat niemand erachter komt ivm de schade die betaald moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

En heb je zelf tv van de kabel of glashart of digitenne?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Informeer eens bij je directe buren of ze ook storing hebben.

Ik denk dat die wel goed beeld hebben en dat de C12 kabel vanuit de eindversterker naar je woning is beschadigd bij de graafwerkzaamheden.
Die kabel ligt maar een halve meter diep en loopt vanaf de versterker door je tuin naar je woning.
Gewoon een melding maken bij je kabelmaatschappij, die sturen dan een monteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aanmelden in de Glashart winkel is misschien ook een optie

http://glashart.nl/dordrecht/servicewinkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2010 @ 22:17:
Informeer eens bij je directe buren of ze ook storing hebben.

Ik denk dat die wel goed beeld hebben en dat de C12 kabel vanuit de eindversterker naar je woning is beschadigd bij de graafwerkzaamheden.
Die kabel ligt maar een halve meter diep en loopt vanaf de versterker door je tuin naar je woning.
Gewoon een melding maken bij je kabelmaatschappij, die sturen dan een monteur.
Ik heb zelf (digitale-) tv via de kabel.
Pagina: 1