Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:41
Een kennis van mij heeft bij de mediamarkt de volgende laptop gekocht, Samsung R530-JT50NL

Nu heeft ie gevraagd of ik hier een clean install op kan zetten. Voordat ik dit heb gedaan ben ik eerst even gaan zoeken of ik drivers kan vinden, maar tot mijn verbazing kan ik op de samsung site dit type niet terug vinden. Nu denk ik dat dit komt omdat dit type uit het buitenland komt en daar een ander type nummer heeft.

Er zit een i3 processor in en een nvidia videokaart, de chipset drivers, videokaart, lan, wireless, moet denk ik geen probleem zijn. Maar utilities voor bijvoorbeeld de sneltoetsen daar heb ik mijn twijfels bij, of voor bijvoorbeeld de webcam.

Kan ik er ergens achter komen welk type ik moet hebben? of zijn de utilitys bij een serie laptops hetzelfde?

Hier staat hij ook

http://www.informatique.nl/514628/samsung-r530-jt05nl.html

[ Voor 5% gewijzigd door dewil1990 op 13-05-2010 20:06 ]

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-11 17:20

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica