Humble Indie Bundle

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:33
Link: http://www.wolfire.com/humble

Dit is een leuk initiatief van een aantal grote indie developers die een aantal van hun games in een bundle hebben gestopt en waarvoor je zelf mag bepalen wat het je waard is. Daarbij gaat ook een deel van de opbrengsten (wat je ook zelf mag bepalen als koper) naar het goede doel.

Dat op zich is al haast nieuwswaardig, maar de actie is ook nog eens een enorm succes (heeft al 1,2 miljoen dollar opgebracht tot nu toe) en toen de grens van een miljoen was doorbroken hebben 4 van de developers die meedoen besloten de source van hun games open te maken.

Alles bij elkaar imho toch absoluut op z'n minst een nieuwsberichtje op onze FP waard. Het staat ook in de queue, dat is het probleem dus ook niet. Misschien is er overheen gekeken? Bij deze dan het verzoek om er nog eens goed naar te kijken. :)

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:33
Over 4 uur is de actie afgelopen. Op zich kan je dan nog steeds wel een nieuwsbericht plaatsen maar dan is het een beetje sneu want dan krijg je mogelijk 100 reacties eronder "jammer dat ik niet meer mee kan doen :/ ".

Jammer dat de queue, een bericht van mij in A61 èn dit topic schijnbaar gewoon genegeerd worden. :/

Ik ben op zich niet zo dol op sites als Twitter enzo maar ik ga die voortaan toch maar volgen als imho belangrijk nieuws Tweakers.net niet meer kan halen. :/

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

De redeactie had op zijn minst even een reactie hier kunnen plaatsen ... waarom wel/niet etc.
Dit is iig aardig wat beter dan al die Apple nieuws.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:24

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Compleet gemist, excuses. Wellicht wordt er iets bekendgemaakt over het eindresultaat. Dat leent zich dan wellicht voor een nieuwsbericht op zondag.

@ScrooLoose, verwijzingen naar 'al die Apple nieuws' mag je achterwege laten. Dat is a) een geheel andere discussie en b) in diverse andere topics al uitgebreid toegelicht.

Edit: en het resultaat

[ Voor 17% gewijzigd door Wilbert de Vries op 16-05-2010 18:02 . Reden: Link naar artikel toegevoegd ]