Omdat dead keys bij het programmeren irritant zijn heb mijn toetsenbordindeling een tijdje terug van US international naar US gezet.
Dit heeft een tijdje gewerkt. Nu echter niet meer, zonder dat ik iets aan de toetsenindeling heb veranderd.
Observaties:
- Rechter alt werkt als 'normale' alt.
- Ctrl + linker alt, wat hetzelfde als alt gr zou moeten doen doet ook niets.
- toetsenbordindeling, waarvan ik er maar 1tje heb, staat nog steeds goed. Dus niet door sneltoets op US international gezet
- Bij toegankelijkheidsopties staat alle meuk ook uit.
- US international toegevoegd om een paar keer te switchen, in de hoop iets te fixen.Dit heeft echter niet geholpen.
- Ubuntu in een VM kan de rechter alt WEL voor accenten gebruiken (en de linker niet). Het toetsenbord stuurt dus wel andere key door.
- Sneltoetsen met ctrl alt die schijnbaar ook voor problemen kunnen zorgen heb ik zover ik heb kunnen vinden niet.
Echt een absurd probleem. Ik vermoed bijna een bug in Windows.
Dit heeft een tijdje gewerkt. Nu echter niet meer, zonder dat ik iets aan de toetsenindeling heb veranderd.
Observaties:
- Rechter alt werkt als 'normale' alt.
- Ctrl + linker alt, wat hetzelfde als alt gr zou moeten doen doet ook niets.
- toetsenbordindeling, waarvan ik er maar 1tje heb, staat nog steeds goed. Dus niet door sneltoets op US international gezet
- Bij toegankelijkheidsopties staat alle meuk ook uit.
- US international toegevoegd om een paar keer te switchen, in de hoop iets te fixen.Dit heeft echter niet geholpen.
- Ubuntu in een VM kan de rechter alt WEL voor accenten gebruiken (en de linker niet). Het toetsenbord stuurt dus wel andere key door.
- Sneltoetsen met ctrl alt die schijnbaar ook voor problemen kunnen zorgen heb ik zover ik heb kunnen vinden niet.
Echt een absurd probleem. Ik vermoed bijna een bug in Windows.